خبرگزاری کار ایران

آصفی با اشاره به ممانعت از حضور ابوطالبی در سازمان ملل:

صلاحیت اخلاقی و سیاسی آمریکا در میزبانی یک نهاد بین‌المللی زیر سوال رفت

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۵۵

مخالفت آمریکا با حضور حمید ابوطالبی به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل متحد در واقع یک نقشه طراحی شده از سوی کنگره آمریکا و مجلس سنا به همراه وزارت امورخارجه آمریکا و کاخ سفید است تا به هر ترتیبی شده فشار کنونی از روی دولت اوباما برداشته شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه دولت اصلاحات معتقد است که مخالفت آمریکا با حضور ابوطالبی در سازمان ملل به نوعی صلاحیت اخلاقی و سیاسی آمریکا را در میزبانی یک نهاد بین‌المللی را زیر سوال برد.

حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، مخالفت آمریکا با حضور حمید ابوطالبی به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل متحد گفت: این موضوع در واقع یک نقشه طراحی شده از سوی کنگره آمریکا و مجلس سنا به همراه وزارت امورخارجه آمریکا و کاخ سفید است تا به هر ترتیبی شده فشار کنونی از روی دولت اوباما برداشته شود.

وی افزود: مخالفت آمریکا با حضور ابوطالبی در سازمان ملل به نوعی صلاحیت اخلاقی و سیاسی آمریکا را در میزبانی یک نهاد بین‌المللی زیر سوال برد.

آصفی با اشاره به اینکه مسئولان جمهوری اسلامی باید در واکنش به این اقدام آمریکا صلاحیت اخلاقی و سیاسی آمریکا را مورد هدف قرار دهند، گفت: از سوی دیگر نباید با خوش خیالی و ساده انگاری گمان کنیم که دولت اوباما با دولت های گذشته آمریکا تفاوت دارد. این دولت هم هیچ تفاوت ماهوی با دولت های سابق ندارد ممکن است تنها روش ها و تاکتیک های آنها با هم متفاوت باشد.

وی ادامه داد: به هر حال مخالفت آمریکا با حضور ابوطالبی در سازمان ملل متجد با توجه به این مطلب چندان دور از انتظار نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز