خبرگزاری کار ایران

آقامحمدی در تذکر شفاهی:

در استانداری لرستان میلیاردها تومان هزینه دکوراسیون و خرید ماشین خارجی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۳۷

استان لرستان جایگاه نخست بیکاری را در کشور دارد و آقای روحانی در موقع انتخابات گفت که دولت نخواهد گذاشت که بیکاران در مقابل خانواده‌های خود شرمنده شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه در چند روز اخیر فضاسازی‌هایی در کشور ایجاد شده تا مردم در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام نکنند، گفت: دولت به جای منصرف کردن مردم از ثبت‌نام یارانه‌ها، جلوی فساد و ریخت و پاش را بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم آقامحمدی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در چند روز اخیر فضاسازی‌هایی در کشور ایجاد شده تا مردم در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام نکنند اما واقعیت این است که حامل‌های انرژی همه گران شده و مردم مابه‌التفاوت این گرانی را پرداخت می‌کنند، از این‌رو شاهدیم که کل رسانه‌ها به صورتی ساماندهی شده‌اند تا مردم برای ثبت‌نام در معذوریت قرار گیرند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام کردن در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها حق مردم است، گفت: قطعاً نباید اشخاصی که واقعا نیازمند هستند را از ثبت‌نام منصرف کرد، بنابراین به جای آنکه به فضاسازی‌ها برای ثبت‌نام نکردن مردم دامن بزنیم باید جلوی فساد و ریخت و پاش‌ها را بگیریم. به‌عنوان مثال در استانداری لرستان میلیاردها تومان هزینه دکوراسیون و خرید ماشین خارجی شده است.

وی با اشاره به اطلاعات و گزارش مرکز آمار مبنی بر اینکه استان لرستان جایگاه نخست بیکاری را در کشور دارد، تصریح کرد: روحانی در موقع انتخابات گفت که دولت نخواهد گذاشت که بیکاران در مقابل خانواده‌های خود شرمنده شوند، بنابراین مسئولان و برخی وزارتخانه‌ها به جای اینکه همه برنامه خود را به برکناری نیروهای ارزشی معطوف کنند، باید در جهت رفع بیکاری برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز