خبرگزاری کار ایران

مدیر سرای روزنامه‌نگاران کردستان:

آثار رسانه‌ای در کردستان نقد و بررسی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۸۴

جلسات هفتگی نقد و بررسی آثار رسانه‌ای استان، بعدازظهر روزهای سه شنبه در محل دفتر سرای‌روزنامه‌نگاران استان واقع در مجتمع فرهنگی هنری فجر برگزار می شود.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان از برگزاری جلسات هفتگی نقد و بررسی آثار منتشره در مطبوعات و خبرگزاری‌های استان در محل این سرا در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، خبات ساعدی روز شنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج تصریح کرد: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نقش ویژه‌ای در بازتاب دغدغه‌ها و مشکلات مردمی و دستاورد‌ها و خدمات مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برعهده دارند.

وی افزود: تقویت فعالیت‌ مهارت‌های تخصصی فعالان رسانه‌ای بدون آشنایی آن‌ها با شیوه‌های نوین علمی و آموزشی و بررسی نقاط ضعف و قوت آثار تولیدی آنان و رصد فرصت‌ها و تهدیدهای خارج از حیطه کاریشان امکان‌پذیر نخواهد بود.

ساعدی اظهار داشت: سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان نیز بنا بر وظایف و رسالت‌های محوله در حوزه آموزشی و پژوهشی با تمام توان برای تقویت این دو حوزه تلاش خواهد کرد و در این راستا نیز زمینه برپایی جلسات هفتگی نقد و بررسی آثار رسانه‌ای استان، بعدازظهر روزهای سه شنبه در محل دفتر سرای‌روزنامه‌نگاران استان واقع در مجتمع فرهنگی هنری فجر می‌سر شده است.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران کردستان اضافه کرد: در این جلسات هفتگی فعالان رسانه‌ای به نقد و بررسی آثار منتشر شده در مطبوعات و خبرگزاری‌های استان می‌پردازند و از نزدیک با ایده‌ها و نظرات همکاران خویش آشنا شده و به تبادل تجربه خواهند پرداخت.

ساعدی در ادامه سخنانش به فعالیت‌های یک‌ساله سرای روزنامه‌نگاران در استان اشاره کرد و گفت: طی فعالیت یک ساله سرای روز‌نامه‌نگاران در کردستان با انسجام و همکاری بین اصحاب رسانه استان شاهد عضویت بیش از ۱۴۹ نفر از فعالان رسانه‌ای استان اعم رسانه‌های مکتوب، شنیداری، دیداری و مجازی و انجام فعالیت‌ها و خدماتی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و رفاهی بوده‌ایم.

وی افزود: امضای تفاهم‌نامه همکاری با پلیس فتای استان کردستان، راه‌اندازی سامانه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به خبرنگاران کردستانی، امضای تفاهم‌نامه همکاری سرا با اداره کل میراثفرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کردستان، افتتاح نخستین کتابخانه تخصصی حوزه رسانه، تشکیل نخستین شورای مشورتی بانوان حوزه رسانه از جمله فعالیت‌های سرای روزنامه‌نگاران استان از بدو تاسیس تاکنون است.

ساعدی یادآور شد: برگزاری کارگاه توجیهی تکمیل سامانه خبرنگاران کردستانی با همکاری خانه مطبوعات در سرای روزنامه‌نگاران، افتتاح دفتر سرای روزنامه‌نگاران بیجار، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با نهاد کتابخانه‌های عمومی کردستان، فعالیت نخستین کانون خبرنگاران رضوی کشور در کردستان، همکاری سرای روزنامه‌نگاران با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در حوزه آموزش و پژوهش، فراهم‌کردن زمینه بهره‌مندی خبرنگاران کردستانی از تسهیلات ویژه بانکی و تسهیلات بیمه‌ای با انعقاد تفاهم‌نامه با بیمه سامان و بانک مسکن، تشکیل نخستین خانه تخصصی خبرنگاران داوطلب کشور در کردستان از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.

ساعدی همچنین به اختصاص میز و وسایل جانبی تنیس روی‌میز ویژه خبرنگاران استان و تشکیل نخستین تیم تنیس روی میز خبرنگاران کشور در کردستان با همکاری هیئت تنیس روی‌میز استان کردستان و شهرستان سنندج اشاره و خاطرنشان کرد: با نامه‌نگاری‌های به عمل آمده ۲ سالن ورزشی نیز ویژه آقایان و بانوان خبرنگار برای فعالیت‌های ورزشی فراهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز