خبرگزاری کار ایران

نوبخت در مراسم سالگرد زلزله شهرستان دشتی:

دولت با بیش از سه هزار طرح نیمه تمام روبرو است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۷۳۰

از سوی استاندار بوشهر لیستی در مورد طرح‌هایی که در استان بوشهر وجود دارد و شش ماه آینده قابلیت اجرا دارند را دریافت کرده‌ایم و برای اجرایی شدن این طرح‌ها تامین اعتبار صورت خواهد گرفت.

معاون نظارت و راهبردی رییس جمهور طرح‌های نیمه تمام در کشور را بیش از ۳ هزار طرح عنوان کرد و گفت: افزودن طرحی تازه به این طرح‌ها اضافه کردن بار مسئولیت دولت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اولین سالگرد درگذشت جانباختگان زلزله شهرستان دشتی، محمدباقر نوبخت طی سخنانی به اشاره به کمبودها و مشکلات مردم این شهرستان گفت: ‌ از بدو ورود به استان بوشهر در جلساتی به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاهای همجوار نیروگاه پرداخته و در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان نیز حضور یافتم اما دلیل اصلی برای سفر به بوشهر این است که از طرف دولت تدبیر و امید خدمت مردم شهرستان دشتی برای رسیدگی به امور مردم زلزله زده برسم و با شما گفت‌وگو کنم.

معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت هم اکنون با بیش از ۳ هزار طرح نیمه تمام روبرو است، اظهار کرد: افزودن طرحی تازه به این طرح‌ها اضافه کردن بار مسئولیت دولت است و مقرر شده است تا طرح‌های دارای بالای پیشرفت برای جهت اتمام را تامین اعتبار کنیم. از سوی استاندار لیستی در مورد طرح‌هایی که در استان بوشهر وجود دارد و شش ماه آینده قابلیت اجرا دارند را دریافت کرده‌ایم و برای اجرایی شدن این طرح‌ها تامین اعتبار صورت خواهد گرفت.

وی افزود: هزینه برق مصرفی شما در شش ماه اول بعد از زلزله دریافت نخواهد شد و اعتبار لازم برای آن در نظر گرفته شده و به وزارت نیرو پرداخت خواهد شد. همچنین ۵۰ نفر باقی مانده از طرح پرداخت وام بلاعوض نیز می‌توانند این وام را دریافت کنند.

نوبخت با اشاره خسارات وارده به بخش کشاورزی شهرستان دشتی، ‌گفت: دولت وظیفه خود می‌داند جهت برطرف شدن این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهد وکشاورزان محترم منتظر باشند تا این کمک‌ها به دست آنها برسد. تک تک نامه‌هایی را که در یافت کرده‌ام شخصا مورد مطالعه قرار داده و دستورات لازم جهت برطرف شدن آنها را خواهم داد.

به گزارش ایلنا پیش از صحبت‌های معاون نظارت و راهبردی رییس جمهور، حجت الاسلام پورفاطمی نماینده مردم شهرستان دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از جناب آقای نوبخت تقاضا داریم تا در باز پرداخت هزینه برق منازل در طول مدتی که مردم آسیب دیده بودند تجدید نظر شود. همچنین ۵۰ خانوار نتوانستند وام بلاعوض دولت را در یافت کنند که نیاز به مساعدت دولت در این زمینه احساس می‌شود.

وی گفت: در دولت گذشته و در زمان استانداری استاندار سابق خدمات زیادی صورت گرفت ولی اشتباهات و کم کاریهایی نیز صورت گرفته است که نیاز به بازنگری دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز