خبرگزاری کار ایران

هفته آینده در صحن علنی مجلس؛

گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد لایحه دریافت عوارض برق تجدیدپذیر ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۵۷

کمیسیون اقتصادی هفته آینده و در صحن علمی مجلس گزارش خود را درمورد لایحه موافقتنامه ایجاد و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی سازمان همکاریهای‌اقتصادی(اکو) درخصوص قاچاق و تخلفات گمرکی ارائه می‌دهد.

کمیسیون اقتصادی درمورد لایحه دریافت عوارض برق تجدیدپذیر گزارش را ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیسیون اقتصادی هفته آینده و در صحن علمی مجلس گزارش خود را درمورد لایحه موافقتنامه ایجاد و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی سازمان همکاریهای‌اقتصادی(اکو) درخصوص قاچاق و تخلفات گمرکی ارائه می‌دهد.

همچنین ارائه گزارش‌های کمیسیون اقتصادی درمورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات درمورد مالیاتهای بر درآمد و سرمایه و لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کنیا به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی درمورد مالیات بر درآمد و سرمایه و پروتکل الحاقی آن از دیگر برنامه های صحن علنی مجلس در هفته آینده خواهد بود.

کمیسیون اقتصادی همچنین درمورد لایحه دریافت عوارض برق تجدیدپذیر گزارش را ارائه خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز