خبرگزاری کار ایران

نماینده اسبق خرم آباد در مجلس:

نخبگان سیاسی به یاری دولت بشتابند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۲۵

نماینده پیشین خرم آباد در مجلس وعضو ارشد شورای راهبردی اصلاح طلبان در لرستان، وحدت و هم افزایی نخبگان و جناحهای سیاسی را عامل موفقیت نظام اسلامی و دولت در تحقق اهداف و برنامه ها عنوان کرد.

نماینده اسبق خرم آباد در مجلس و عضو ارشد شورای راهبردی اصلاح طلبان در لرستان، وحدت و هم افزایی نخبگان و جناحهای سیاسی را عامل موفقیت نظام اسلامی و دولت در تحقق اهداف و برنامه ها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سید عیسی موسوی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جاری گفت: وجود مشکلات در بخش های اقتصاد و فرهنگ کشور، کار و تلاش جهادی همگانی برای کاهش مشکلات این دو حوزه را ضروری کرده است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس ششم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت یازدهم بویژه شخص رییس جمهوری همواره از انتقاد سازنده استقبال کرده اند، افزود: باید با دلسوزی و بیان نظرات کارشناسی از این فرصت برای کمک به دولت در راستای حل نقایص و مشکلات استفاده کرد.

وی افزود: کشور هم اکنون با مشکلات زیادی بویژه در ساختار اقتصادی مواجه است و دولت نیز برای حل این مشکلات اقدامات مناسبی انجام داده یا در حال انجام است ولی نباید با دامن زدن به مشکلات و هیاهوی سیاسی، دولت را از اهداف خود غافل کرد.

این فعال سیاسی همچنین با بیان اینکه در وضعیت کنونی کشور همه باید برای حل مشکلات وارد عرصه شویم، تاکید کرد: موفقیت دولت، موفقیت نظام جمهوری اسلامی است و همه باید این اصل را مورد توجه قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز