خبرگزاری کار ایران

یونسی:

روحانی در سفر به سیستان و بلوچستان با علمای اهل سنت دیدار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۴۶۸

در موضوع آزادی مرزبانان نهادها و گروه‌های مختلفی دخیل بوده که عبدالحمید نیز یکی از آنها بوده و ما از نقش تمامی افراد در این ارتباط تشکر کردیم.

نماینده ویژه رئیس جمهور در ارتباط با امور اقلیت‌ها گفت: در سفر روحانی به سیستان و بلوچستان قصد شناخت بیشتر این استان را دارند و دیدارهایی را با اقشار مختلف از جمله علمای اهل سنت برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی یونسی در حاشیه مراسم ختم پدر همسر سید محمد خاتمی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه برخی به دنبال کم‌رنگ‌تر کردن نقش علمای اهل سنت به ویژه مولوی عبدالحمید در ماجرای آزادسازی مرزبانان بوده و در این رابطه انتقاداتی را نیز عنوان کردند، گفت: در موضوع آزادی مرزبانان نهادها و گروه‌های مختلفی دخیل بوده که عبدالحمید نیز یکی از آنها بوده و ما از نقش تمامی افراد در این ارتباط تشکر کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در سفر روحانی به سیستان و بلوچستان دیداری با عبدالحمید صورت می‌گیرد، گفت: در این سفر آقای روحانی قصد شناخت بیشتر مشکلات این استان را دارند و دیدارهایی را با اقشار مختلف از جمله علمای اهل سنت برگزار خواهند کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پس از آزادی مرزبانان تماسی از سوی رئیس جمهور با مولوی عبدالحمید صورت گرفته است، گفت: اطلاعی ندارم اما استاندار سیستان و بلوچستان که نماینده رئیس جمهور است با ایشان ارتباط دارند.

یونسی در واکنش به نامه تعدادی از نمایندگان ادوار در انتقاد از عملکرد وی نیز یادآورشد: این نامه دروغ و کار برخی از رسانه‌هاست که کارشان انتشار دروغ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز