خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

اگر حزب الله و بسیج مردمی در سوریه نبود، یک مسیحی در سوریه و لبنان زنده نمی‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۴۴۵

با راه اندازی ۱۵۵۰۰ واحد تولیدی بدون حمایت دولت با شیوه مردمی توسط بسیجیان در یک سال گذشته، حرکت عظیم بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی انجام شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با راه اندازی ۱۵۵۰۰ واحد تولیدی بدون حمایت دولت با شیوه مردمی توسط بسیجیان در یک سال گذشته، حرکت عظیم بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی انجام شد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی رئیس این سازمان در اجتماع کارکنان سازمان بسیج مستضعفین که در سالن ۵ آذر برگزار شد گفت: سال ۹۳ با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و شهادت شهید علی خلیلی آغاز شده است.

وی تلاش گسترده دشمن و برخی عوامل داخلی را برای ایجاد تفرقه بین مردم یادآور شده و افزود: وحدت رکن اصلی برای دوام و پیروزی انقلاب اسلامی می باشد همانطور که بعد از اسلام و توحید کلمه، وحدت کلمه مهمترین امر است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج ضمن تشکر از همه کارکنان به خاطر تلاش های ارزنده در سال ۹۲ ادامه داد: فعالیت های بسیج در سال ۹۲ موجب پیشرفت نظام در عرصه های مختلف، روشنی چشم مومنین و رضایت مقام معظم ولایت شد.

وی عبور تعداد اعضای بسیج را از مرز ۲۰ میلیون بسیجی طی سال ۹۲ یادآور شده و خاطرنشان کرد: کسی که در بسیج ثبت نام می‌کند یعنی با آمریکا مخالف است و مطیع امر ولایت است.

سردار نقدی به خلق حماسه سیاسی با برگزاری پرشور انتخابات در سال گذشته اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات با آن عظمت با توجه به تلاش دشمن برای ترویج ناامیدی در انتخابات؛ با ده ها هزار سخنرانی روشنگری در میان همه اقشار در سراسر کشور باعثشد تا حضور گسترده ی ۷۲ درصدی دشمن را کور و ناامید کند.

وی به تشکیل ۲۷۷ هزار حلقه تربیتی تعریف شده در پایان سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با راه‌اندازی ۱۵۵۰۰ واحد تولیدی بدون حمایت دولت با شیوه مردمی توسط بسیجیان در یک سال گذشته، حرکت عظیم بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی انجام شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور با جمعیت عظیم و کیفیت بالا و ظرفیت ۱۰۲ هزار تخت برای اسکان زائران تصریح کرد: ظرف ۴۸ ساعت منطقه شرق کارون که مکانی ناشناس و بیابانی است برای سخنرانی امام خامنه‌ای آماده شد و بیش از ۵۰ هزار نفر از زائران سرزمین های نور حضور یافتند.

وی همچنین به دیدار ۵۰ هزار فرمانده بسیجی از سراسر کشور با امام خامنه ای در قلب تهران بدون هیچ گونه مشکلی اشاره نموده و بیان کرد: برگزاری بی سابقه ۳۰ رزمایش چند هزار نفری الی بیت المقدس در طول یک سال با تایید کیفی بازرسان ستاد کل نیروهای مسلح روبرو شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان اینکه امروز بسیج در فضای مجازی بالاترین مخاطب را دارد تاکید کرد: تا پایان سال ۹۲،۱۵۰۰ سالن ورزشی با بودجه و امکانات بسیار کم و محدود ظرف دو سال و نیم به بهره برداری رسید.

وی توسعه پایگاه های و حوزه‌های مقاومت بسیج را برای افزایش بستر فعالیت بسیجیان دانسته و افزود: مأموریت اصلی بسیج، جذب، آموزش و سازماندهی کمیت می‌باشد که اگر ۷۲ یار سید الشهدا در کربلا باشند و سایر مردم با ولایت نباشند، واقعه کربلا اتفاق می افتد و حاکمیت به دست کفار می‌افتد.

سردار نقدی به سخن امام خامنه‌ای در دیدار سال ۹۱ که فرمود کیفیت برای بسیج خوب است ولی کمیت نیز لازم است اشاره نموده و گفت: امام راحل که بنیانگذار بسیج است، بسیج را با کمیت ۲۰ میلیونی تشکیل دادند و کمیت جزء ماموریت بسیج می باشد و فعالیت های ناب در عرصه های مختلف مقدمه ای برای سازماندهی نیروهاست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حرکت و فعالیت بسیج را باید در عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن مشاهده کرد اظهار داشت: در اغلب کشورهای اروپایی در سه سال گذشته به خاطر مشکلات اقتصادی شاهد تظاهرات هستیم، ولی با وجود مشکلات بیشتر اقتصادی در ایران، انتخابات با حضور گسترده، ایمن و امن برگزار شد.

وی حضور ۳۰۰ گروه جهادی بسیج در نوروز ۹۳ در مناطق محروم کشور را یادآور شده و ادامه داد: هر چه وزارت ارشاد جشنواره در عرصه های مختلف هنری با اهداف خاص دارد، بسیج نیز در همان عرصه ها با برگزاری جشنواره به ترویج اسلام و انقلاب و ولایت می پردازند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به شعار سال ۹۳ از سوی امام خامنه ای اشاره نموده و تاکید کرد: دو مأموریت فرهنگ و اقتصاد که هم جنس نیستند با دو خصوصیت عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام شده است که این دو خصوصیت یعنی بسیج.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: عزم ملی یعنی همه مردم برای فعالیت حضور داشته باشند و مدیریت جهادی نیز یعنی تفکر بسیجی، پس امسال یعنی سال بسیج که باید با همت مضاعف و کار مضاعف فعالیت کنیم.

سردار نقدی به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران اشاره نموده و گفت: امروز دشمن بسیار درمانده و عاجز شده است که حرکت های بچه گانه انجام می دهد مانند بیانیه اتحادیه اروپا که ار بهائیت، قاچاقچیان مواد مخدر، همجنس بازان، فتنه گران و… حمایت کرده است.

وی با اشاره به بیان خود در گیلان که اروپاییان را مصداق آیه «کالانعام بل هم اضل دانسته اشاره نموده و بیان کرد: حیوان وحشی فقط به اندازه خوراک خود می کشد ولی اگر انسانی درنده شد، میلیون ها انسان بی گناه را می کشد مانند استکبار جهانی؛ همچنین اگر هزاران حیوان همجنس را چند سال در کنار هم بگذارند، با وجود شهوت فراوان و نداشتن درک و عقل، هیچگاه با هم آمیزش نمی کنند پس آنها که از همجنس بازی حمایت می کنند بل هم اضل هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: اگر حزب الله و بسیج مردمی در سوریه نبود، یک مسیحی در سوریه و لبنان زنده نمی ماند و تروریست های غربگرا برای غرب نیز مشکل ساز شده‌اند.

وی الزامات مطرح شده از سوی رهبری را برای بسیج یادآور شده و ادامه داد: پرهیز از تنبلی و سستی آخرین نکته ی مطرح شده توسط ایشان بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج مخاطب حضرت زهرا(س) در خطبه ی حضرتش را رزمندگان سست شده دانسته و تأکید کرد: بسیج باید روحیه خود را بالا نگه دارد و با وجود یأس‌پراکنی دشمن که برخی در داخل نیز آن را تکرار می‌کنند، فعالیت بیش از پیش داشته باشد.

وی ماهواره‌ها را بزرگترین خطر امروز در کشور دانسته و تأکید کرد: صدای انفجار خمپاره‌ها و بمب‌های تهاجم فرهنگی دشمن که از ماهواره ها به جامعه، خانه ها، دانشگاه ها و… علیه فرهنگ و اعتقادات شلیک می شود باید شنیده شود چرا که تلفات بسیاری از جوانان و مردم می گیرد.

سردار نقدی با بیان اینکه بسیج باید برای توجیه و اقناع مردم برای جمع آوری ماهواره تصریح کرد: در ماهواره حتی کانال آشپزی وجود دارد که با زبان فارسی برای عادی سازی مشروب و گوشت خوک در غذای خانواده ها تلاش می کند.

وی حضور مردم و گفتمان سازی توسط بسیج را لازمه اقتصاد مقاومتی دانسته و خاطرنشان کرد: بسیج ۱۰ پیشنهاد قابل اجرا و عملیاتی در راستای اقتصاد مقاومتی به دولت داده است و برای اجرای آنها نیز اعلام آمادگی کرده است که حتی اگر یکی از آنها عملی شود شاهد تحول چشمگیر اقتصادی خواهیم بود و با کمترین هزینه ها بزرگترین پیشرفت ها حاصل می شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان کرد: این طرح ها توسط مسئولان دولتی تایید شده است ولی هنوز دولت جوابی نداده است، همانطور که طرح واکسن فلج اطفال با حضور گسترده و عملیاتی بسیج و هدایت و پشتیبانی و مدیریت تخصصی دولت با موفقیت انجام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال با افزایش کمک هزینه پایگاه های بسیج، فعالیت های شبکه ای توسط بسیجیان انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز