خبرگزاری کار ایران

موسوی نژاد در تذکر شفاهی:

پرداخت حقوق کارگران شرکت تعاونی آبداران ۹ ماه به تعویق افتاده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۴۸

دولت تدابیری بیاندیشد که اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها سرنوشتی شبیه طرح سبد کالا پیدا نکند و باعثنشود که تعداد زیادی از محرومین کشور از گرفتن یارانه محروم شوند.

نماینده مردم دشتستان گفت: چرا سوال ما از وزیرآموزش و پرورش و تحقیق و تفحص از شرکت نفت به تعویق افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مهدی موسوی نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی از سازمان گردشگری استان بوشهر به دلیل ضعف عملکرد این سازمان گلایه کرد.

نماینده مردم دشتستان همچنین به وزیر جهاد کشاورزی در جهت حل معضلات به وجود آمده برای نخل‌داران و قرار نگرفتن سوخت کشاورزی در اختیار کشاورزان تذکر داد.

موسوی نژاد در ادامه بنیاد مسکن را مورد خطاب قرار داد و خواستار ساخت مسکن برای زلزله زدگان دشتستان شد.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها تاکید کرد: دولت تدابیری بیاندیشد که اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها سرنوشتی شبیه طرح سبد کالا پیدا نکند و باعثنشود که تعداد زیادی از محرومین کشور از گرفتن یارانه محروم شوند.

نماینده مردم دشتستان همچنین خطاب به هیات رئیسه گفت: چرا سوال ما از وزیرآموزش و پرورش و تحقیق و تفحص از شرکت نفت به تعویق افتاده است.

وی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پرداخت حقوق کارگران تعاونی آبداران ۹ماه است که به تعویق افتاده است، گفت: ما اگر یک ماه حقوق دریافت نکنیم، زمین و زمان رابه هم می دوزیم؛ اندکی باید به فریاد این کارگران برسید و خواهش من این است که تذکرات جدی گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز