خبرگزاری کار ایران

پارلمان فرانسه به نخست‌وزیر جدید رای اعتماد داد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۱۶۷

مانوئل والس پیش از برگزاری جلسه رای اعتماد پارلمان، سیاست‌های کلی دولت خود را با نمایندگان و شهروندان فرانسه درمیان گذاشت.

جلسه رای اعتماد پارلمان فرانسه به «مانوئل والس» نخست‌وزیر جدید فرانسه برگزار شده و در پایان، وی با کسب ۳۰۶ رای موافق در مقابل ۲۳۹ رای مخالف، موفق به اخذ رای اعتماد از پارلمان شد و نخست وزیری او شکل رسمی گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مانوئل والس پیش از برگزاری جلسه رای اعتماد پارلمان، سیاست‌های کلی دولت خود را با نمایندگان و شهروندان فرانسه درمیان گذاشت.

وی سخنان خود را با این جمله آغاز کرد: «وضعیت فرانسه به گونه‌ای درآمده که مشقت در این کشور زیاد شده اما امید کافی نیست.»

همانطور که انتظار می‌رفت، مانوئل والس در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل اقتصادی پرداخت.

وی در تشریح «منشور مسئولیت‌پذیری» رییس‌جمهوری فرانسه و طرح خود برای برون‌رفت کشور از مشکلات اقتصادی گفت: «برای جلوگیری از هرگونه تجدیدنظر روی میزان مالیات و برای این‌که بتوانیم اقتصادمان را شکوفا کنیم، پیشنهاد می‌کنم که شیوه کارمان را تغییر دهیم. از سال ۲۰۱۵ تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی یعنی طی سه سال، ۵۰ میلیارد یورو صرفه‌جویی خواهیم کرد که همه باید در این راه همکاری کنند.»

در حالی که وی با توجه به اکثریت مطلق سوسیالیست‌ها در پارلمان، از اخذ رای اعتماد مطمئن به نظر می‌رسید، ترجیح داد سخنان خود را این‌گونه به پایان برد: «از شما نمایندگانی که قلبتان برای فرانسه می‌تپد، می‌خواهم به من رای اعتماد دهید تا ما هم به نوبه خود این اعتماد را به فرانسوی‌ها منتقل کنیم.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز