خبرگزاری کار ایران

با رمز یا زهرا(س)

رزمایش مشترک ایران و پاکستان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۵۹

دو یگان از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ناوگروه پاکستانی در این رزمایش شرکت دارند.

رزمایش مشترک نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و ناوگروه پاکستانی که با رمز " یا زهرا(س) " در آب‌های نیلگون خلیج فارس آغاز شد‏، در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار دوم آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش با اعلام آغاز رزمایش مشترک نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و ناوگروه پاکستانی که با رمز " یا زهرا(س) " در آب‌های نیلگون خلیج فارس اظهار داشت: دو یگان از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ناوگروه پاکستانی در این رزمایش شرکت دارند.

امیر دریادار دوم آزاد افزود: این رزمایش امروز(سه شنبه ۱۹ فروردین) پایان می‌یابد.

ناوگروه نیروی دریایی پاکستان برای شرکت در رزمایش مشترک با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح شنبه شانزدهم فروردین در بندرعباس پهلو گرفت.

ناو گروه نیروی دریایی پاکستان شامل یک فروند ناو موشک انداز، یک فروند ناو پشتیبانی و یک فروند زیر دریایی پیشرفته است که با پیام صلح و دوستی و برای افزایش تعاملات نظامی در کشور وارد منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس شد.

در چهار روز اقامت ناو گروه پاکستانی در بندرعباس بازدیدهای رسمی با مقامات لشکری و کشوری نیروی دریایی دو کشور صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز