خبرگزاری کار ایران

سفیر نروژ بر توسعه همکاری‌های دو جانبه و منطقه‌ای با ایران تأکید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۵۸

قائم مقام وزیر امور خارجه در این دیدار با اشاره به نقش سفیر نروژ در فعال کردن مناسبات دو کشور، ابراز امیدواری نمود سطح همکاریهای دو کشور در زمینه های مختلف ارتقاء یابد.

سفیر نروژ در تهران در دیدار با قائم مقام وزیر امور خارجه با اشاره به خاطرات خوب خود از دوران ماموریت در ایران، برگسترش همکاریهای دو کشور در حوزه های دوجانبه و منطقه ای تاکید نمود.

به گزارش ایلنا؛ «پتر کمپرود» سفیر نروژ در پایان ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در تهران با مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

قائم مقام وزیر امور خارجه در این دیدار با اشاره به نقش سفیر نروژ در فعال کردن مناسبات دو کشور، ابراز امیدواری کرد سطح همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف ارتقاء یابد.

وی افزود: در این چارچوب حجم مبادلات تجاری بین دو کشور می تواند افزایش یابد.

مرتضی سرمدی با اشاره به پدیده تروریسم و افراطی گری در جهان و گسترش آن در منطقه خاورمیانه، بر لزوم همکاری بین کشورها در مبارزه با این پدیده شوم تاکید کرد.

سفیر نروژ در تهران نیز در این دیدار با اشاره به خاطرات خوب خود از دوران ماموریت در ایران، برگسترش همکاری های دو کشور در حوزه های دوجانبه و منطقه ای تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز