خبرگزاری کار ایران

عارف در دیدار نوروزی با فعالان سیاسی مطرح‎ کرد؛

تدوین راهبردهای شرکت در انتخابات مجلس دهم

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۳۹

من معتقدم مدیریت جهادی که مدیریت موفق در هشت سال جنگ تحمیلی بود، باید الگوی مدیریتی کشور باشد و مدیریت جهادی با مدیریت علمی عینیت بخشیده شود.

رییس بنیاد امید ایرانیان از تدوین راهبردهای شرکت در انتخابات مجلس دهم خبر داد و گفت: در حال بررسی زمان انتشار روزنامه امید ایرانیان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز دیدار نوروزی محمدرضا عارف در دفتر وی برگزار شد.

در این دیدار جمعی از مدیران و اعضای مجمع استانداران دولت اصلاحات، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، کمیجانی قائم مقام رئیس کل بانک مرکزی، علی خرم مشاور وزیر امور خارجه شریف زادگان، فعالان سیاسی از جمله بی‎طرف، عرب سرخی، علی شکوری‌راد، هادی‌ خانیکی، زهرا اشراقی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی ابطحی، شهاب طباطبایی، محمدرضا راه‌چمنی و حجت‌الاسلام و المسلمین فومنی و همچنین هنرمندان، خانواده معظم شهدا، روزنامه‌نگاران و اهالی ورزش، اساتید دانشگاه، دانشجویان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

رییس بنیاد امید ایرانیان در این دیدار نوروزی با ابراز خشنودی از آزادی مرزبانان ایرانی اظهار امیدواری کرد با تشدید امنیت مرزها از راه تقویت بنیه‌ انسانی و ایجاد یک اتحاد منطقه‌ای با برخی کشورهای منطقه از وقوع گروگانگیری جلوگیری شود.

عارف افزود: من معتقدم مدیریت جهادی که مدیریت موفق در هشت سال جنگ تحمیلی بود، باید الگوی مدیریتی کشور باشد و مدیریت جهادی با مدیریت علمی عینیت بخشیده شود.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت که در حال تدوین راهبردهای شرکت در انتخابات مجلس هستیم، زیرا باید انتخابات مجلس شورای اسلامی با عزم ملی برگزار شود.

وی همچنین افزود: ما به دنبال مشارکت جدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم.

عارف در پایان گفت: در حال بررسی زمان انتشار روزنامه امید ایرانیان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز