خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

پیشرفت فراگیر در پرتو فرهنگ، کار و مدیریت جهادی ممکن است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۱۳۰

در پایان سال با حضور در سازمان ها و معاونت‌های مختلف به بررسی و مرور فعالیت های انجام شده در مجموعه وزارت دفاع پرداختیم و یک برنامه مشخص مبتنی بر شاخص های تحول گرا را تبیین کردیم که انشاالله در سال جدید براساس آن پیش خواهیم رفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برنامه ها و سیاست‌های وزارت دفاع را با شعار " اقتصاد، فرهنگ در سایه عزم ملی و مدیریت جهادی " منطبق دانست و گفت: تحول و پیشرفت همه جانبه در پرتو فرهنگ، کار و مدیریت جهادی امکانپذیر است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در جمع کارمندان ستاد وزارت دفاع افزود: در سنجش میزان عملکرد حوزه‌های مختلف وزارت دفاع در پایان سال، این الگو، شاخص بسیار مهمی تلقی خواهد شد که قطعا ما را در رسیدن به موفقیت‌های بیشتر یاری می کند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با در نظر گرفتن وضعیت پیش رو و آرمان های نظام، امسال را به این شعار پرمعنا و پر ظرفیت مزین کرده‌اند و در راستای تحقق این شعار ارزشمند نیاز است هر اقدامی که انجام می شود، نسبتش با تمامی ابعاد این شعار مشخص و تبیین شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سال گذشته را سال بسیار خوبی برای مجموعه این وزارتخانه دانست و گفت: در پایان سال با حضور در سازمان ها و معاونت‌های مختلف به بررسی و مرور فعالیت های انجام شده در مجموعه وزارت دفاع پرداختیم و یک برنامه مشخص مبتنی بر شاخص های تحول گرا را تبیین کردیم که انشاالله در سال جدید براساس آن پیش خواهیم رفت.

سردار دهقان با آرزوی توفیق و سلامتی برای آحاد ملت ایران در سال جدید ابراز امیدواری کرد وزارت دفاع بتواند در انجام وظایف و رسالت‌های بزرگی که برای دفاع از انقلاب اسلامی و مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی و دفع تهدیدات برعهده دارد، گام‌های بلند و استوارتری بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز