خبرگزاری کار ایران

نماینده خرم‎آباد در گفت وگو با ایلنا:

در سال جدید در عرصه اقتصاد و فرهنگ باید طوفانی عمل کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۷۹

همه قوا باید توجهات لازم را انجام داده تا فرهنگ‌سازی‌های مورد نیاز در جامعه عملیاتی شود که شاهد پویایی ویژه در حوزه اقتصاد باشیم.

نماینده خرم آباد با بیان این که باید در عرصه اقتصادی و فرهنگی به صورت طوفانی فعالیت کرد، گفت: سال ۹۳ سال ویژه‌ای در حوزه اقتصاد خواهد بود که همت همه مردم و مسوولان را می‌طلبد.

ایرج عبدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد گفت: مقام معظم رهبری در شعار امسال بحثعزم ملی و مدیریت جهادی را مورد توجه قرار دادند به این معنا که مشکلاتی که در حوزه اقتصاد و فرهنگ با آن مواجه هستیم را باید در کوتاه ترین زمان ممکن برای قدرت مند تر شدن بر طرف کنیم.

وی افزود: برطرف کردن این مشکلات نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است یعنی باید از یک طرف مردم در این صحنه نقش آفرینی کنند و از طرف دیگر مدیریت حاکم بر حرکت ملی باید یک مدیریت جهادی باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به مدیریت جهادی و روحیه بالای مسوولان اظهار کرد: مقام معظم رهبری حکمی مبنی بر توجه جدی به بحثاقتصاد و فرهنگ صادر کردند که بیانگر آن است که شیوه‌های مرسوم گذشته در این حوزه‌ها سست بوده و جوابگو نبوده است که باید شیوه‌های جدیدی در مدیریت این دو حوزه شکل بگیرد.

عبدی با بیان این که باید در عرصه اقتصادی و فرهنگی به صورت طوفانی فعالیت کرد، گفت: سال ۹۳ سال ویژه‌ای در حوزه اقتصاد خواهد بود که همت همه مردم و مسوولان را می‌طلبد.

وی خاطرنشان کرد: همه قوا باید توجهات لازم را انجام داده تا فرهنگ‌سازی‌های مورد نیاز در جامعه عملیاتی شود که شاهد پویایی ویژه در حوزه اقتصاد باشیم.

نماینده مردم خرم آبادو چگنی در مجلس درباره اولویت‌های اقتصادی در سال ۹۳ گفت: مهم‌ترین و اولین اولویت، اقتصاد مقاومتی است که باید تولید محور باشد و مورد توجه اقتصاد دولتی و اقتصاد خصوصی قرار گیرد. اگر تولید فراموش شود اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد که در همین راستا مردم باوری و همکاری جهادی آن‌ها مورد توجه است و آن‌ها باید همانند زمان جنگ حضور جهادی داشته باشند تا بتوانیم به سرعت شاهد پیشرفت‌های اقتصادی و فرهنگی باشیم.

وی ادامه داد: در سال جاری باید برای عملیاتی‌ شدن اقتصاد مقاومتی تحرک و پویایی ویژه‌ای صورت گیرد که همت بالای مسوولان به ویژه مجلس و دولت را می‌طلبد.

عبدی هم‌چنین به آینده‌نگری در اقتصاد مقاومتی و توجه به سند چشم‌انداز پنج ساله تاکید کرد و افزود: دلیل نامگذاری سال ۹۳ به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید کالبدشکافی شده تا فعالیت‌های انجام شده در این راستا کارآمد شوند.

وی در پایان اظهار کرد: عرصه فرهنگی عرصه ارزشمندی است که اگر مورد توجه قرار گیرد می‌تواند به رونق اقتصادی کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز