خبرگزاری کار ایران

ارتش سوریه ۸۰ درصد حلب را تحت کنترل گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۰۹

ارتش سوریه به آرامی در شهر حلب پیشروی می‌کند تا از تلفات انسانی و نابودی شهر به طور کامل جلوگیری کند. حمله نهایی و آزاد سازی کامل حلب توسط ارتش سوریه در بهار و ماه آینده رخ می‌دهد.

دیپلمات‌های غربی گفتند که ارتش سوریه بیش از ۸۰ درصد از شهر «حلب»، دومین شهر بزرگ سوریه، را به کنترل خود درآورده است.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، روزنامه آمریکایی «وورلد تریبون» به نقل از برخی دیپلمات‌های غربی نوشت که ارتش سوریه بیش از ۸۰ درصد از حلب را به کنترل خود درآورده است.

این دیپلمات‌ها تاکید کردند که ارتش سوریه به آرامی در شهر حلب پیشروی می‌کند تا از تلفات انسانی و نابودی شهر به طور کامل جلوگیری کند.

وورلد تریبودن در ادامه نوشت که نیروهای دولتی از سه جهت در حلب پیشروی کرده و به منطقه قدیمی این شهر رسیدند.

دیپلمات‌های غربی به این روزنامه آمریکایی همچنین گفتند که افراد مسلح مخالف دولت سوریه اکنون در موضع دفاعی قرار گرفته و به علت درگیری آن‌ها با گروه تروریستی «داعش» به شدت دچار ضعف شده‌اند.

به گفته این دیپلمات‌ها نظام حاکم بر سوریه موفق شده است که هزاران نفر از سنی‌های حلب را به صفوف خود به منظور حمله نهایی و آزادی این شهر، ملحق کند.

دیپلمات‌های غربی بر این باورند که حمله نهایی و آزاد سازی کامل حلب توسط ارتش سوریه در بهار و ماه آینده رخ می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز