خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا در دیدار با خانواده شهید احمدی روشن:

سندی مبنی بر شهادت مرزبان ایرانی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۲۱

در هفته نخست سال ۹۳ میزان کشته های تصادفات رانندگی ۱۲ الی ۱۳ درصد کاهش داشته که نشانگر رعایت نظم و قانون از سوی هموطنان است. / فرزندان این مرز و بوم با رشادت هایشان در راه اعتلای ایران اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند. / شهدای هسته ای ادامه دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی و همچنین ۸ سال دفاع مقدس هستند.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: وضعیت امنیت کشور در نیمه نخست نوروز سال جاری، عالی است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدی مقدم در حاشیه دیدار با خانواده شهید مصطفی احمدی روشن در جمع خبرنگاران، گفت: وظیفه ما زیارت خانواده معظم شهدا و تقدیراز فداکاری های این خانواده ها و فرزندان آن ها می باشد؛ این کمترین کاری است که می توانیم برای آنها انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که توفیقی حاصل شد تا در نوروز امسال با خانواده شهید بزرگوار " مصطفی احمدی روشن " باشیم، گفت: طبق روال نوروز هر ساله به زیارت خانواده دوستان شهیدم و نیزدیگر خانواده های شهدا می روم؛ سرکشی از خانواده های شهدا در نوروز یکی از اولویت های بنده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه وضعیت امنیت کشور در هفته نخست نوروز ۹۳ را عالی اعلام کرد و گفت: طی این مدت مشکل آن چنانی وجود نداشته است؛ خوشبختانه آمار جرایم خشن، سرقت، قتل، آدم ربایی و… بسیار ناچیز بود.

به گفته وی، " سرقت های خرد " در این ایام نسبت به مدت مشابه سال گذشته افت قابل توجهی داشته است.

احمدی مقدم با اشاره به افزایش ۱۱ درصدی سفر های نوروزی امسال، گفت: در هفته نخست سال ۹۳ میزان کشته های تصادفات رانندگی ۱۲ الی ۱۳ درصد کاهش داشته که نشانگر رعایت نظم و قانون از سوی هموطنان است.

وی به کاهش ۴۰ درصدی حوادثچهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: این کاهش با کمک خانواده ها و نیز اقدامات اجتماعی و فرهنگی صورت گرفته، حاصل شده است.

احمدی مقدم یادآور شد: روند فعلی خوب است و مردم تا کنون نوروز به یاد ماندنی ای را تجربه کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین درباره خبر شهادت یکی از مرزبانان توسط گروه تروریستی جیش العدل گفت: هنوز سند، فیلم و یا تصویری از نحوه شهادت و جسد شهید نداریم، اما همچنان مصرانه، پیگیر وضعیت مرزبانانمان هستیم.

دیدار فرمانده نیروی انتظامی با خانواده شهید احمدی روشن

سردار اسماعیل احمدی مقدم عصر امروز با خانواده شهید مصطفی احمدی روشن از شهدای هسته ای کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ در این دیدار فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این که پس از اتمام جنگ، هنوز هم راه شهادت باز است، گفت: فرزندان این مرز و بوم با رشادت هایشان در راه اعتلای ایران اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند.

سردار احمدی مقدم خاطر نشان ساخت: شهدای هسته ای ادامه دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی و همچنین ۸ سال دفاع مقدس هستند.

وی با تاکید بر این که شهدای ما برای مانایی و پویایی نظام جمهوری اسلامی ایران از بذل جان خویش دریغ نمی کنند، گفت: باید به خانواده های این شهدا دست مریزاد گفت که چنین دلیر مردانی را در دامان خود پرورش داده اند.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: امثال شهید احمدی روشن ها، ما را در رسیدن به اهداف عالیه و بلند انقلاب یاری و نزدیک تر کرده و ما نیز بایستی قدر دان این همه از خود گذشتگی ها باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز