خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای صورت گرفت؛

تشکر ستاد مرکزی راهیان نور از رهبر معظم انقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۰۰

تلاش برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره دفاع مقدس، مغتنم شمردن فرصت راهیان نور، تجربه آموزی و بصیرت در راهیان نور و همه ی تکالیفی را که فرمودید آویزه گوشمان خواهد بود و همه همّت خود را برای عینیت بخشیدن به آن ها به کار خواهیم گرفت.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس طی نامه ای از حضور پربرکت رهبر معظم انقلاب در جمع کاروان های راهیان نور در یادمان شرق کارون تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز(جمعه) اعلام کرد: سردار سرتیپ بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس طی نامه ای از حضور پربرکت رهبر معظم انقلاب در جمع کاروان های راهیان نور در یادمان شرق کارون در ششم فروردین امسال تشکر کرد.

در نامه رییس ستادمرکزی راهیان نورکشورآمده است: تلاش برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره دفاع مقدس، مغتنم شمردن فرصت راهیان نور، تجربه آموزی و بصیرت در راهیان نور و همه ی تکالیفی را که فرمودید آویزه گوشمان خواهد بود و همه همّت خود را برای عینیت بخشیدن به آن ها به کار خواهیم گرفت.

وی دراین نامه که آن را عهدنامه و تجدید بیعتی از سوی سربازان پا در رکاب رهبر انقلاب در راهیان نور می داند، تاکید کرد: اماما! در خط مبارزه با استکباری که به ما شناساندید حتی یک لحظه توقف نخواهیم کردوشهیدان را گواه می گیریم که تا تحقق آرمان های والای انقلاب و وصول به آینده ی امیدبخشی که نوید آن را دادید از پا نخواهیم نشست.

رییس ستاد مرکزی راهیان نورافزود: ای امام بزرگوار؛ بیانتان از تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن یادوخاطرات مجاهدت هاو جانفشانی های مناطق مختلف عملیاتی، و رزمندگان و شخصیت های نقش آفرین دوران دفاع مقدس، جلوگیری از تخطئه کردن مسیری که امام بزرگوار، آن حکیم و بنده الهی معین کرده بود و فرموده تان که «بزرگترین درس انقلاب اسلامی به ملت ایران این بود که نشان داد، راه رسیدن به آرمان های بلند، مجاهدت وجانفشانی و ایستادگی بر سر این آرمانها است» عهد جاودانه ملت ما با ولایت است.

وی با تاکید بر این جمله رهبر انقلاب که «دشمن می خواهد فداکاری های دفاع مقدس و شخصیت هایی که فداکاری کردند رااز یاد ببریم. نگذارید یاد دوران دفاع مقدس از یادها برود» افزود: اماما! به روح ملکوتی حضرت روح الله(ره) و خون پاک شهداسوگند یاد می کنیم که منویات و فرامین حضرت عالی را بر دیده نهاده و با همه توان، با «عزم ملی و مدیریت جهادی»، از راهیان نور، این «ابتکار الهی وانقلابی»، حراست، و با تمسّک به منویات و فرامین ولی فقیه زمان، فرصت های مفید، ارزنده و سازنده ای را برای شناخت سیره ی شهدا و «زیارت با معرفت» سرزمین هایی که با حماسه های الهام بخش آنان شهرت یافته اند فراهم نمائیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز