خبرگزاری کار ایران

شیخ مولوی عبدالحمید در گفت وگو با ایلنا:

سلامتی مرزبانان ایرانی برای ما حائز اهمیت است / اقدام به گروگان‌گیری به هر دلیلی نادرست است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۳۹۷

در حال حاضر در کشور فضای گفتمان حاکم شده و حرف همه گروه های موافق و مخالف شنیده و به آن پاسخ مقتضی داده می شود به همین دلیل نباید دست به جنگ زد تا از این طریق به خواسته ها و اهداف خود رسید.

امام جمعه اهل سنت زاهدان ضمن اینکه خواستار آزادی مرزبانان ایرانی توسط گروه جیش العدل شد، اقدام به گروگان گیری مرزبانان ایرانی را کار نادرستی خواند و گفت: سلامتی مرزبانان ایرانی برای ما حائز اهمیت است.

شیخ مولوی عبدالحمید در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مورد خبر کشته شدن یکی از مرزبانان ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش العدل گفت: خودمان عزادار مرحوم مولانا احمد بودیم که خبردار شدیم یکی از مرزبانان اسیر ایرانی نیز کشته شد و این مسئله غم و اندوه ما را چند برابر کرد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان با بیان اینکه مردم استان سیستان و بلوچستان نگران وضعیت سلامت مرزبانان ربوده شده هستند، اظهار کرد: این سربازان از مرزهای کشور حفاظت می کردند و برای ما بسیار با ارزش هستند و سلامتی آنان نیز برای ما حائز اهمیت است.

وی خواستار آزادی فوری این مرزبانان توسط گروهک جیش العدل شد و تاکید کرد: پیام ما به سردمداران این گروه این است که کار اشتباه و غلط آنها محکوم است و نباید با احساسات مردم بازی و یا آن را تحریک کنند. اقدام به گروگان گیری به هر دلیلی نادرست است و نباید آن را ادامه داد.

شیخ مولوی عبدالحمید خطاب به گروه جیش العدل گفت: باید از طریق گفت وگو مشکلات و ادعاهای خود را مطرح و از آن طریق به نتیجه رسید نه اینکه دست به اسلحه برد و مشکلات مردم منطقه را بیشتر کرد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان با اشاره به روی کارآمدن دولت تدبیر و امید اظهار کرد: در حال حاضر در کشور فضای گفتمان حاکم شده و حرف همه گروه های موافق و مخالف شنیده و به آن پاسخ مقتضی داده می شود به همین دلیل نباید دست به جنگ زد تا از این طریق به خواسته ها و اهداف خود رسید.

شیخ مولوی عبدالحمید مجدد در پایان خواستار آزادی مرزبانان ایرانی توسط گروه جیش العدل شد و از آنان خواست که برای رفع مشکلات خود با مسئولان ایرانی گفت وگو کرده و زمینه را برای بازگشت این سربازان به خانواده هایشان مهیا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز