خبرگزاری کار ایران

نجیب عبدالرزاق:

هواپیمای مسافربری مفقود شده در جنوب اقیانوس هند سقوط کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۸۴

تحلیل داده‌ها و تصاویر ماهواره‌ها حکایت از آن دارد که هواپیمای مفقود شده مالزی در جنوب اقیانوس هند سقوط کرده است و همه سرنشنیان آن کشته شده اند.

«نجیب عبدالرزاق» نخست‌وزیر مالزی اعلام کرد که هواپیمای مسافربری مفقود شده این کشور در جنوب اقیانوس هند سقوط کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، عبدالرزاق در کنفرانسی مطبوعاتی گفت که تحلیل داده‌ها و تصاویر ماهواره‌ها حاکی از آن است که هواپیمای مفقود شده مالزی در جنوب اقیانوس هند سقوط کرده است.

وی تاکید کرد که همه سرنشنینان این هواپیما کشته شده‌اند.

نخست وزیر مالزی خواستار تلاش‌های بین المللی برای بیرون کشیدن بقایای هواپیما، جعبه سیاه آن و اجساد قربانیان از آب شد.

در همین حال، یک کشتی نیروی دریایی استرالیا نیز در حال نزدیک شدن به منطقه‌ای شده است که تصاویر چندین ماهواره، اشیائی را نشان دادند که احتمال می‌رود متعلق به هواپیمای مفقود شده مالزی است.

از طرف دیگر، یک هواپیمای نظامی استرالیایی صبح امروز - دو شنبه - در همین منطقه اشیائی احتمالی را تصویربرداری کرده است که احتمال می‌رود متعلق به هواپیمای مالزیایی است.

هواپیمای پرواز‌ ام. اچ ۳۷۰ خطوط هوایی مالزی با ۲۳۹ مسافر هشتم ماه مارس یک ساعت پس از پرواز از کوالالامپور به مقصد پکن از روی صفحه‌های رادار‌ها ناپدید شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز