خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در واکنش به شهادت مرزبان ایرانی:

تمامی دستگاه‌ها تلاش خود را برای آزادی دیگر مرزبانان به کار گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۸۰

دولت باید از ظرفیت‌های حقوق بین‌المللی در این رابطه استفاده کند / شهادت گروهبان دانایی‌فر به معنای ناتوانی دولت پاکستان در حفظ امنیت منطقه و شهروندان ماست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: دستگاه‌های انتظامی - اطلاعاتی کشور به همراه وزارت کشور و وزارت امور خارجه تمام تلاش خویش را برای آزادی دیگر مرزبان ربوده شده به کار گیرند.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به شهادت مرزبان ایرانی گفت: من ابراز تاسفم را به خاطر شهادت این سرباز به خانواده این شهید و هم‌وطنان‌مان اعلام می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم تا دستگاه‌های انتظامی - اطلاعاتی کشور به همراه وزارت کشور و وزارت امور خارجه تمام تلاش خویش را برای آزادی دیگر مرزبان ربوده شده به کار گیرند، اظهار داشت: آنها باید تمام تلاش خویش را بکنند تا نه تنها دیگر مرزبانان کشورمان آزاد شوند، بلکه امنیت کامل در این منطقه نیز حاکم شود.

نماینده مردم ورامین و پیشوا با بیان اینکه شهادت گروهبان دانایی‌فر به معنای ناتوانی دولت پاکستان در حفظ امنیت منطقه و شهروندان ماست، خاطرنشان کرد: دولت باید از ظرفیت‌های حقوق بین‌المللی در این رابطه استفاده بکند.

نقوی حسینی ادامه داد: این ظرفیت هم در شکایت از دولت پاکستان در محاکم قضایی بین‌المللی است و هم اقدام مستقیم دولت ایران در حفظ امینت منطقه و جان شهروندان ایرانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز