خبرگزاری کار ایران

نماینده سراوان در گفت‌وگو با ایلنا:

خبر جیش‌العدل در مورد سربازانمان موثق نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۴۳

من از طریق مسئولان قضایی و انتظامی پیگیر اخبار سربازان‌مان هستیم اما اخبار مربوط به شهادت سربازمان توسط این گروهک تروریستی دقیق و موثق نیست و نمی‌توان به آن استناد کرد.

عضو مجمع نمایندگان مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اخبار منتشر شده مبنی بر کشته شدن یکی از مرزبان‌های ایرانی موثق نیست.

هدایت‌الله میرمرادزهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ادعای گروهک تروریستی جیش‌العدل مبنی بر شهادت یکی از پنج مرزبان ربوده شده ایرانی، گفت: این خبر را من نیز شنیده‌ام اما موثق نیست و نمی‌توان آن را تائید کرد.

وی در پاسخ به این سوال که شما از طریق چه نهادی اخبار این مسئله را پیگیری می‌کنید، اظهار داشت: من از طریق مسئولان قضایی و انتظامی پیگیر اخبار سربازان‌مان هستم، اما اخبار مربوط به شهادت سربازمان توسط این گروهک تروریستی دقیق و موثق نیست و نمی‌توان به آن استناد کرد.

نماینده مردم سراوان در خصوص آخرین اخبار از مرزبان ایرانی ربوده شده، تصریح کرد: آخرین اخبار ما از آنها این بود که آنها سالم هستند.

میرمرادزهی با بیان اینکه ما پس از اتفاق افتادن این مسئله چندین جلسه در این رابطه با حضور نمایندگان نهادهای اجرایی و امنیتی – اطلاعاتی برگزار کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: من از همه دست‌اندرکاران و مسئولان می‌خواهم تا با جدیت این مسئله را پیگیری کنند تا هم سربازان‌مان در کمال سلامت به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند و هم امینت در منطقه حاکم شود.

گفتنی است پیگیری های خبرنگار ایلنا از سایر نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در این ارتباط تاکنون ناموفق بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز