خبرگزاری کار ایران

حکیمی پور در گفت وگو با ایلنا: / تکرار /

کارنامه اصلاحات در سال گذشته درخشان است / جریان رقیب با تابلوی مشخص و مجوز رسمی فعالیت کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۲۹

علیرغم اینکه دولت آقای روحانی با کاستی های متعددی مواجه و وارثتدبیرهای نادرست در عرصه های سیاست داخلی و خارجی و اقتصادی بود، توانست با استفاده از سرمایه های اجتماعی و تصمیم های درست امید را به کشور بازگردانده و موجبات آرامش، آسایش و رفاه ملت را فراهم کند.

دبیرکل حزب اراده ملت کارنامه جریان اصلاحات در سال گذشته را درخشان توصیف کرد و گفت: اصلاح طلبان با پیروزی در این دو انتخابات به هدف خود رسیده و در حال بازسازی خود برای حضور بهتر و پررنگ تر در جامعه هستند و در مقایسه با چند سال گذشته اجازه فعالیت بیشتر و برگزاری کنگره را یافته اند.

احمد حکیمی پور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارزیابی از عملکرد اصلاح طلبان در سال ۹۲ اظهار داشت: اصلاح طلبان درچارچوب شورای مشورتی اصلاحات و همچنین شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در به وجود آمدن فضایی که بعد از انتخابات در کشور حاکم شد، نقش مهمی را ایفا کردند که نمی توان نسبت به آن بی توجه بود.

دبیر کل حزب اراده ملت با بیان اینکه دستاورد برنامه ریزی های جریان اصلاحات در سال گذشته پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بود، خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان با پیروزی در این دو انتخابات به هدف خود رسیده و کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشتند و در حال بازسازی خود برای حضور بهتر و پررنگ تر در جامعه هستند و در مقایسه با چند سال گذشته اجازه فعالیت بیشتر و برگزاری کنگره را یافته اند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب عملکرد دولت تدبیر و امید در سال گذشته را نیز عملکرد قابل قبولی دانست و افزود: دولت آقای روحانی توانست در اقدامات فوری اولا تورم را مهار و جلوی گرانی را بگیرد و ثانیا با تدبیرهای موقت آرامش را به بازار و جامعه بازگرداند. توجه به سرمایه های اجتماعی نیز نوید دهنده روزهای خوب برای رفع مشکلات در سالجاری خواهد بود.

حکیمی پور تنش زدایی و حل چالش های بین المللی را از مهم ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در عرصه سیاست خارجی عنوان کرد و یادآور شد: در عرصه سیاست خارجی گام های اساسی برداشته و به مسیر امیدوار کننده ای وارد شد که پیامدهای داخلی خوبی هم داشت.

وی ادامه داد: در مجموع علیرغم اینکه دولت آقای روحانی با کاستی های متعددی مواجه و وارثتدبیرهای نادرست در عرصه های سیاست داخلی و خارجی و اقتصادی بود، توانست با استفاده از سرمایه های اجتماعی و تصمیم های درست امید را به کشور بازگردانده و موجبات آرامش، آسایش و رفاه ملت را فراهم کند.

دبیرکل حزب اراده ملت به دولت و اصلاح طلبان توصیه کرد که ضمن شناسایی نقطه ضعف های درصدد رفع آن برآیند چراکه جریان رقیب به دنبال بهانه ای است تا کوچکترین مسائل را بزرگ کرده و از آن به نفع خود استفاده کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در مورد فعالیت های انتخاباتی اصولگرایان بویژه افراد منتسب به دولت گذشته نیز تصریح کرد: طبیعی است که جریان رقیب بعد از شکست در انتخابات گذشته به دنبال فرصت برای بازگشت به عرصه قدرت باشد و این امر اشکالی هم ندارد اما توقع و خواسته ما این است که با تابلوی مشخص و مجوز رسمی وارد عرصه رقابت سیاسی شوند نه اینکه یک عنوان کلی مثال جبهه فلان برای خود انتخاب کنند تا ما بدانیم دقیقا با چه افرادی مواجه هستیم و مسئول آنها کیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز