خبرگزاری کار ایران

شمخانی در معراج شهدای اهواز:

با اقتصاد مقاومتی سنگرهای اقتصادی را فتح خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۵۵

شهدای ما انسان های عادی بودند که با ولایت پذیری و دین مداری به قدرتی رسیدند که دشمن تا دندان مسلح را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت: عبرت گرفتن یکی از درس هایی است که پس از زیارت مناطق عملیاتی خوزستان می توان با خود سوغات برد.

به گزارش ایلنا، علی شمخانی شامگاه جمعه در معراج شهدای اهواز با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در هشت سال جنگ اظهار کرد: اینان که ما در سرزمین های نور و مناطق عملیاتی آنها را زیارت می کنیم کسانی هستند که در سال های دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند.

وی افزود: شهدای ما انسان های عادی بودند که با ولایت پذیری و دین مداری به قدرتی رسیدند که دشمن تا دندان مسلح را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: ما توانستیم با بهره مندی از سرمایه های انسانی خود نه تنها در مقابل دشمن بایستیم بلکه حکومت بغداد را به یک حکومت شیعی تبدیل کنیم.

شمخانی بیان کرد: امروز نیز ما در میدان جنگ هستیم و دشمن ما بدون شلیک گلوله و توپ در حال جنگ با ماست، جنگ امروز یک جنگ فرهنگی است که بر خلاف جنگ های فیزیکی در این جنگ شهید نمی دهیم.

وی تئوری اقتصاد مقاومتی را برای مقابله با دشمن دانست و اضافه کرد: با علمداری رهبر انقلاب تحریم ها را پشت سر می گذاریم و با اقتصاد مقاومتی سنگرهای اقتصادی را فتح خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز