خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا: / تکرار /

با اقتصاد مقاومتی می‌توان بر مشکلات اقتصادی پیروز شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۲۳

اقتصاد مقاومتی در عرصه واردات در مقایسه با اقتصاد مصرفی، ارز کمتری مصرف می‌کند و در عرصه صادرات نیز ضمن کیفیت در مقایسه با اقتصاد رانتی و تک‌محصولی به مراتب ارزآوری بیشتری دارد / با ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی کشور می‌تواند نیازهای اقتصادی را به صورت بومی و درون‌زا برآورده کند و به هویت ملی در زمینه اقتصادی دست یابد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با اقتصاد مقاومتی می‌توان بر همه مشکلات اقتصادی پیروز شد، تصریح کرد: از طریق اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، می‌توانیم به اهداف اولیه انقلاب اسلامی نزدیک‌تر شویم و آن را در جنبه‌های اقتصادی اداره جامعه به جهانیان نشان دهیم.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی گفت: با ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی کشور می‌تواند نیازهای اقتصادی را به صورت بومی و درون‌زا برآورده کند و به هویت ملی در زمینه اقتصادی دست یابد.

وی ادامه داد: از طریق اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، می‌توانیم به اهداف اولیه انقلاب اسلامی نزدیک‌تر شویم و آن را در جنبه‌های اقتصادی اداره جامعه به جهانیان نشان دهیم.

عضو کمیسیون صنبایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی، اقتصادی با مولفه‌های اسلامی است، خاطرنشان کرد: این اقتصاد در عرصه واردات در مقایسه با اقتصاد مصرفی، ارز کمتری مصرف می‌کند و در عرصه صادرات نیز ضمن کیفیت در مقایسه با اقتصاد رانتی و تک‌محصولی به مراتب ارزآوری بیشتری دارد.

قاضی‌پور با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، ظرفیت مالی بالایی در کشور به وجود می آورد، اظهار داشت: با بازتوزیع درست ثروت‌های ملی، عدالت اجتماعی به خوبی در جامعه ما محقق می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در پایان تاکید کرد: با استفاده از ذخائر، معادن و منابع غنی و متنوع و برخورداری از نیروی انسانی متعهد و کارآمد و عزم راسخ برای پیشرفت، اگر از الگوی اقتصادی بومی و علمی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی که همان اقتصاد مقاومتی است پیروی شود می‌توان بر همه مشکلات اقتصادی پیروز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز