خبرگزاری کار ایران

در پیام نوروزی امیر اسماعیلی مطرح شد:

قرارگاه پدافند هوایی خاتم در سال ۹۲ به دستاوردهای جدیدی دست یافت

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۸۹۷

سال ۱۳۹۳ را در حالی آغاز می کنیم که قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در سال ۱۳۹۲ توانسته است با تکیه بر ذات اقدس الهی و دعای خیر حضرت بقیه الله الاعظم(روحی و ارواحنا له فداه) و تحت حمایت‌های فرماندهی معظم کل قواحضرت امام خامنه ای عزیز(مدّظلّه العالی) و تلاش شما برادران عزیزم، علیرغم تحریم های خصمانه و ضالمانه دشمن در عرصه های گوناگون، به دستاورد های جدید و قابل توجهی در عرصه دفاع هوایی به عنوان پشتوانه عظیمی برای تقویت امنیت ملّی و بهترین قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان، دست یابد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سال جدید با صدور پیامی تاکید کرد که قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در سال ۱۳۹۲ توانسته است به دستاوردهای جدید و قابل توجهی در عرصه دفاع هوایی دست یافت.

به گزارش ایلنا، متن پیام امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی به شرح زیر است:

«یا مقلّب القلوب والابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

حمد و آفرین بر ذات جهان آفرین که هستی را آمیخته با حکمت و تعالیم را برای بشر همراه با مصلحت و برای وصول به سربلندی و عزت، توأم ساخته است.

با سلام و صلوات بر خاتم پیامبران، فخر کائنات، رسول گرامی اسلام(ص) و خاندان مطهرش و سلام بر شما همرزمان عزیز و سلحشور و همکاران با محبّت خانواده بزرگ قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص).

بهار جلوه گاه رحمت و محبت بیکران الهی است. او که همواره چشمه مهر و لطفش به سوی آدمیان و همه موجودات سرازیر است. بهار فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. اما امسال روزهای آغازین بهار، دلهای دوستداران و عاشقان اهل بیت به یاد یاس خزان شده نبوی، بی کرانه‌ترین دریای محبت، ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا(سلامالله علیها) سوگوار است. فاطمه‌ای که آمده بود تا خلقت تفسیر شود، تا همدم تنهایی علی و همراز نخلستان های کوفه شود، آمده بود تا عشق به علی در سایه صبر و شجاعت معنی گردد. تا عترت و پاکدامنی هویت یابد و آمده بود تا نوید بخش ظهور خورشیدی جاویدان گردد.

همرزمان گرامی‌ام،

سال ۱۳۹۳ را در حالی آغاز می کنیم که قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در سال ۱۳۹۲ توانسته است با تکیه بر ذات اقدس الهی و دعای خیر حضرت بقیه الله الاعظم(روحی و ارواحنا له فداه) و تحت حمایت‌های فرماندهی معظم کل قواحضرت امام خامنه ای عزیز(مدّظلّه العالی) و تلاش شما برادران عزیزم، علیرغم تحریم های خصمانه و ضالمانه دشمن در عرصه های گوناگون، به دستاورد های جدید و قابل توجهی در عرصه دفاع هوایی به عنوان پشتوانه عظیمی برای تقویت امنیت ملّی و بهترین قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان، دست یابد که البته طی نمودن این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش برای فتح قله های افتخار، برنامه ریزی، کوشش و همّت مضاعف همه مسئولان و کارکنان قرارگاه را طلب می نماید.

اینجانب ضمن تشکر از زحمات صادقانه و خالصانه تان، امیدوارم سال جدید با استعانت از معنویّت ایام فاطمیه، سالی پر از خیر و برکت، سلامتی و تندرستی برای همه شما همکاران عزیزم باشد و خداوند متعال همه ما را بر انجام وظایف بزرگ و افتخار آمیزی که بر دوش داریم یاری فرمایند.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز