خبرگزاری کار ایران

گروسی در نطق میان دستور:

ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حجت را بر دولت و مجلس تمام کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۳۴۴

اگر امروز دولت تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی با دیپلماسی فعال و موثر و مجلس شورای اسلامی با دیپلماسی پارلمانی اجماع جهانی شکل گرفته توسط صیهونیست‌ها و رژیم غایب اسرائیل علیه ایران اسلامی را با عقلانیت و منطق به نفع کشور عزیزمان رقم می‌زنند به یقین این موفقیت‌ها را مرهون ۳۵ سال مقاومت و همراهی ملت بزرگ ایران و انقلابی ایران است.

نماینده مردم شهریار، ‌ملارد و قدس در مجلس در نطق میان دستور گفت: ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حجت بر دولت و مجلس تمام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌ حسین گروسی امروز در نطق میان دستور خود وظیفه سران قوا، وزرا و سازمان‌های اقتصادی را در سال ۹۳ اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی دانست.

متن نطق وی بدین شرح است:

سلام و درود به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی و درود بر ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی که در سال ۹۲ حماسه سیاسی را هوشمندانه رقم زدند و اگر امروز دولت تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی با دیپلماسی فعال و موثر و مجلس شورای اسلامی با دیپلماسی پارلمانی اجماع جهانی شکل گرفته توسط صیهونیست‌ها و رژیم غایب اسرائیل علیه ایران اسلامی را با عقلانیت و منطق به نفع کشور عزیزمان رقم می‌زنند به یقین این موفقیت‌ها را مرهون ۳۵ سال مقاومت و همراهی ملت بزرگ ایران و انقلابی ایران است.

دشمنان ملت و ایران اسلامی و کسانی که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند مثل اینکه فراموش کرده‌اند بعد از انقلاب اسلامی تروریست‌های ناجوانمردانه را در ایران حمایت، جنگ هشت ساله را به مردم با فرهنگ ایران تحمیل و ده‌ها قطعنامه و تحریم نابرابر و ظالمانه را طی دو دهه تهاجم فرهنگی برای شکست و انحراف انقلاب اسلامی طراحی نمودند.

ولی وقتی مردم از این فتنه‌ها و توطئه‌ها سرافراز و موفق بیرون آمدند و تحریم‌های شدید اقتصادی را به بهانه‌های واهی تحمیل کردند، غافل از اینکه رهبر هوشمند انقلاب از ۶ سال قبل فتنه بدخواهان را پیش‌بینی نامگذاری سال‌ها را متناسب با دسیسه‌های دشمنان نام‌گذاری کردند.

سال ۸۷ نوآوری و شکوفایی، سال ۸۸ اصلاح الگوی مصرف، سال ۸۹ همت مضاعف و کار مضاعف، سال ۹۰ جهاد اقتصادی، سال ۹۱ حمایت از تولید داخلی و کار و سرمایه ایرانی و سال ۹۲ را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و درنهایت با ابلاغ اقتصاد مقاومتی حجت را برای دولت، مجلس و مردم تمام کردند.

امروز وظیفه سران قوا، وزرا و سازمان‌های اقتصادی است که راهکارهای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند و درسال ۹۳ به نحو شایسته اجرایی و با تولیدات ملی تقویت رعایت شود.

پیروزی و قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهور، مردم عزیز ایران و تمامی ورزشکاران و دوستان تبریک عرض می نمایم و از تمامی کسانی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را در خانه دشمن بالا تر از آمریکا و روسیه به اهتراز درآورده‌اند صمیمانه تشکر می‌کنم.

با توجه به اهمیت دیپلماسی ورزشی در کنار دیپلماسی دولت و پارلمان، از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم با توجه به اینکه در سال آینده جام جهانی را در برزیل و باز‌ی‌های آسیایی را در اینچون کره جنوبی شاهد خواهیم بود مقدمات لازم را برای پیروزی مقتدرانه ورزشکاران در عرصه‌های بین‌المللی و حفظش رتبه قوی آسیایی و المپیک را فراهم نمایند.

از رئیس‌جمهور که اولیت سفر رسمی استانی خود را قبل از انتخابات به شهرستان ملارد داشتند در خواست دارم به وعده‌های خود عمل پوشانده و افتتاح پروژه‌ ملی را مدنظر قرار داده و دیدار با مردم شریف شهریار، قدس و ملارد و خانواده های ایثارگران را با توجه به درخواست مردم و قول مساعدت قبلی خود مدنظر داشته باشند.

از وزیر راه و شهرسازی می خواهم مقدمات و تمهیدات لازم را جهت اجرایی شدن مصوبات انتقال مترو به شهرستان‌های شهریار و قدس و ملارد را فراهم کند.

با عنایت به جمعیت ۵/۱۲ میلیون نفری در استان تهران و با توجه به جمیعت ۵/۲ میلیون نفری غرب استان تهران از رئیس جمهور، وزیر کشور، استاندار تهران درخواست می کنم با استقرار ادارات کل غرب استان تهران در حوزه انتخابیه اینجانب مقدمات تشکیل استان تهران غربی را فراهم نمایند.

ضمنا از فرماندهی نیروی انتظامی که این اقدام را عملی کرده‌اند تشکر می‌کنم.

از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌خواهم اقدام لازم را در خصوص تکمیل بیمارستان‌های امام خمینی شهریار که به آثار باستانی تبدیل شده و احداثبیمارستان‌های قدس و ملارد را اجرایی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز