خبرگزاری کار ایران

بخشایش:

دولت توان خود را برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به کار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۳۳۳

اقتصاد مقاومتی دولت حداکثر نقش را در اجرای سیاستهای اقتصادی ایفا می‌کند، باید دولتمردان واقتصاد‌دانان از این پس با استفاده از اصول مقاومتی چشم انداز و راهبردهای اقتصاد مقاومتی را برنامه ریزی و اجرا کند.

در ادامه جلسه علنی امروز مجلس شورای نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به دولت اظهار کرد: دولت باید همه توانش را در اجرای اصول سیاست مقاومتی به کار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بخشایش افزود: در روزهای اخیر ‌مقام معظم رهبری برای دولت اقتصاد سیاست مقاومتی را ابلاغ کردند، که این ‌راهبرد ‌تنها راه برون رفت کشور از تلاطم اقتصادی موجود است.

نماینده مردم اردستان در تشریح انواع مکاتب اقتصادی و مقایسه آن با اقتصاد مقاومتی گفت: در اقتصاد لیبرال دولت حداقل نقش را دارد و در سیاست اقتصاد مبتنی بر بازار عرضه و تقاصا حرف اول را می زند، اما در اقتصاد مقاومتی دولت حداکثر نقش را در اجرای سیاستهای اقتصادی ایفا می‌کند، باید دولتمردان واقتصاد‌دانان از این پس با استفاده از اصول مقاومتی چشم انداز و راهبردهای اقتصاد مقاومتی را برنامه ریزی و اجرا کند.

وی همچنین در پیشنهاد خود خطاب به دولت گفت: ایجاد وزارتخانه های کوچک و با نشاط نیاز امروز کشور است، زیرا این وزارتخانه‌های کوچک می‌تواند نقش‌های تخصصی در کشور داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز