خبرگزاری کار ایران

هند عملیات جست‌وجوی هواپیمای پرواز «ام‌اچ ۳۷۰» را به حالت تعلیق درآورد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۹۰۰

هند که عملیات جست‌وجوی هواپیمای مفقود شده مالزی را در دو منطقه، یکی در جزایر «آندامان» و «نیکوبار» و دیگری در خلیج بنگال بر عهده داشت، این عملیات را به حالت تعلیق درآورد.

مسئولان هندی عملیات جست‌وجوی هواپیمای بوئینگ پرواز «ام‌اچ ۳۷۰» مالزی را به حالت تعلیق درآوردند.

به گزارش ایلنا به نقل از راشا تودی، هند که عملیات جست‌وجوی هواپیمای مفقود شده مالزی را در دو منطقه، یکی در جزایر «آندامان» و «نیکوبار» و دیگری در خلیج بنگال بر عهده داشت، این عملیات را به حالت تعلیق درآورد.

مقام‌های مالزی نیز بعد از بررسی منزل شخصی خلبان و مسئولان این پرواز اعلام کردند که شواهد حاکی از ربوده شدن این هواپیما است.

یک مسئول مالزیایی که خواست نامش فاش نشود، پیش از این گفته بود که با توجه به اطلاعات جدید اینکه خلبان یا افرادی آشنا به خلبانی هواپیما را ربوده باشند، دیگر در حد فرضیه نیست بلکه بر اساس جمع‌بندی داده‌هایی که در دست داریم، مطرح شده است.

بر اساس اطلاعات جدید، هواپیما پس از ناپدید شدن از صفحه نمایش کنترل ترافیک هوایی بین چهار تا پنج ساعت در مسیر اقیانوس هند در حرکت بوده و این فرد می‌دانسته چگونه آن را از مسیر رادار‌ها خارج کند.

به گفته این مقام مالزیایی هنوز انگیزه این هواپیماربایی مشخص نشده است.

شنبه هفته گذشته، یک هواپیمای مسافربری از نوع بوئینگ ۷۷۷ متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی با ۲۳۹ مسافر و خدمه در مسیر پرواز از کوالالامپور به سمت پکن از صفحه رادار محو شد.

از آن زمان، جست‌وجوی دریایی و هوایی چندین کشور برای یافتن آثار سقوط هواپیما در دریا بی‌نتیجه بوده و سرنوشت این هواپیما همچنان مبهم باقی مانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز