خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور در دیدار با فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آذربایجان:

ظرفیت‌ها برای گسترش روابط ایران و آذربایجان فراوان است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۵۲

کمال‌الدین حیدراُف: شرایط مثبتی پس از روی کار آمدن دولت جدید در ایران فراهم شده که زمینه را برای گسترش همکاری‌های دوجانبه مساعد کرده است و جمهوری آذربایجان مصمم است که از این شرایط استفاده کند.

رئیس‌جمهور با اشاره به وجود اراده جدی از طرف جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط با همسایگان خود از جمله جمهوری آذربایجان، گفت: ایران و آذربایجان دو کشور همسایه و برادرند و دولت ایران خواهان روابطی در شأن دو ملت و دو کشور است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی بعدازظهر شنبه در دیدارِ فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آذربایجان، افزود: ایران و آذربایجان دارای روابط خوبی با یکدیگر هستند اما ظرفیت‌های موجود برای گسترش روابط و افزایش همکاری‌های دو کشور فراوان است.

فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آذربایجان نیز در این دیدار پس از تقدیم پیام کتبی الهام علی‌اف به دکتر روحانی، گفت: قطعاً رویکرد و نگاه جناب عالی و رئیس‌جمهور آذربایجان به گسترش روابط تهران و باکو، هدف‌گذاری‌ها در ارتقاء سطح مناسبات دوجانبه را تحقق خواهد بخشید.

کمال‌الدین حیدراُف با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور کشورش به ایران و با تاکید بر وجود ظرفیت‌های مناسب برای گسترش روابط فی‌مابین، تصریح کرد: شرایط مثبتی پس از روی کار آمدن دولت جدید در ایران فراهم شده که زمینه را برای گسترش همکاری‌های دوجانبه مساعد کرده است و جمهوری آذربایجان مصمم است که از این شرایط استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز