خبرگزاری کار ایران

نماینده خرم آباد:

مجلس جلوی دخالت های هیات های اروپایی را بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۷۹۶

علیرغم سرو صدای تیم مذاکره کننده که گفته بودند ۱ + ۵ حق غنی سازی برای ایران را به رسمیت شناخته است، اما خانم اشتون حاضر نبود که به این مسئله اذعان کند و حق غنی‌سازی ایران را به رسمیت بشناسد و متاسفانه وزارت خارجه مثل موارد دیگر به آن پاسخ نداد.

نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص دیدار های هیات های دیپلماتیک اروپایی گفت: اگر وزارت امور خارجه این عرضه را ندارد که مهمانانش را کنترل کند بایستی مجلس در این رابطه ورود کند وجلوی این دخالتها را بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم آقا‌محمدی در تذکر شفاهی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ایران اظهار کرد: علیرغم سرو صدای تیم مذاکره کننده که گفته بودند ۱ + ۵ حق غنی سازی برای ایران را به رسمیت شناخته است، اما خانم اشتون حاضر نبود که به این مسئله اذعان کند و حق غنی‌سازی ایران را به رسمیت بشناسد و متاسفانه وزارت خارجه مثل موارد دیگر به آن پاسخ نداد.

وی افزود: علاوه بر این مسئله خانم اشتون در چند مورد و در خصوص ملاقات با زندانیان و صد انقلابها و چه در رابطه با تیم مذاکره کننده ایران که پیشنهاد اضافه شده استاندار اصفهان را به این تیم داده اند، وزارت خارجه عکس العملی در خصوص این قضیه از خود نشان نداد.

نماینده مردم خرم آباد با بیان این که این روزها قبح دخالت در امور داخلی ما دارد برداشته می شود؛ اذعان داشت: اروپائیها به راحتی با معارضین و زندانیان ما ملاقات می کنند و وزارت ‌خارجه نسبت به این اتقاق می‌گوید که با ما هماهنگ نشده است، اگر وزارت امور خارجه این عرضه را ندارد که مهمانانش را کنترل کند بایستی مجلس در این رابطه ورود کند وجلوی این دخالتها را بگیرد.

آقا‌ محمدی همچنین در خصوص ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: انشاء الله این اعلام آمادگی قوا این بار علاوه بر بیانیه ها و اعلام آمادگی ها در عمل نیز اجرا شود و این برنامه که دوای درد اقتصاد ما است و در عمل به آن توجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز