خبرگزاری کار ایران

در هفته آتی صورت می‌گیرد:

حضور وزرای امور خارجه، اطلاعات و کشور هفته آتی در کمیسیون امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۸۰

کارگروه بسیج کمیسیون امنیت ملی نیز طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه و کارگروه دفاعی این کمیسیون طرح الحاق یک بند به ماده ۴۵ قانون خدمت وظیفه را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وزرای امور خارجه، اطلاعات و کشور هفته آتی در کمیسیون امنیت ملی حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آتی خود در هفته آتی میزبان وزیر اطلاعات برای پاسخگویی به سوال کامران، دستجردی و علیرضا زاکانی و هم‌چنین سوال مشترک ۴۱ نفر از نمایندگان خواهد بود.

همچنین این کمیسیون سفر کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران را با حضور وزرای اطلاعات و امور خارجه بررسی می‌کند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز جهت پاسخگویی به سوال ایرج ندیمی نماینده لاهیجان، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان، علی‌اکبر آقایی نماینده سلماس و سوال مشترک ۱۲ تن از نمایندگان به کمیسیون امنیت ملی می‌آید.

در روز سه‌شنبه هفته آینده نیز عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای پاسخگویی به سوالات حسین طلا نماینده تهران، حسین بیگلری نماینده سقز و بانه، محمدجواد نظری‌مهر نماینده کردکوی، بندر ترکمن و بندر گز، ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم‌آباد، سیدمحمد بیاتیان نماینده بیجار، رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده سبزوار، علیرضا زاکانی نماینده تهران، فتح‌اله حسینی نماینده سرپل‌ذهاب، گیلان‌غرب و قصرشیرین و بهروز نعمتی نماینده اسدآباد در کمیسیون امنیت ملی حاضر می‌شود.

کارگروه بسیج این کمیسیون نیز طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه و کارگروه دفاعی کمیسیون امنیت، طرح الحاق یک بند به ماده ۴۵ قانون خدمت وظیفه را مورد بررسی قرار می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز