خبرگزاری کار ایران

در هفته آتی صورت می‌گیرد:

حضور فانی در کمیسیون آموزش / بررسی سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۵۹

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در جلسه شنبه هفته آنی در جلسه‌ای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی را با حضور نمایندگانی از وزارتخانه‌های علوم، آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور بررسی می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به چهار سوال از نمایندگان در جلسه هفته آتی کمیسیون آموزش مجلس حاضر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در جلسه شنبه هفته آتی در جلسه‌ای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی را با حضور نمایندگانی از وزارتخانه‌های علوم، آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور بررسی می‌کند.

همچنین، این کمیسیون در هفته آینده ردیف‌ها و کسری بودجه وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم را نیز مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش نیز برای پاسخ به سوالات سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان، امیر خجسته نماینده همدان و شهباز حسن‌پور نماینده شهربابک در جلسه روز یکشنبه در این کمیسیون حاضر می‌شود.

کارگروه‌های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها، آموزش‌های مهارتی و آموزش‌های عالی و آموزش پزشکی کمیسیون آموزش نیز در هفته آینده جلسه خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز