خبرگزاری کار ایران

طاهری در نطق میان دستورمطرح کرد:

پیروی از الگوی علمی انقلاب اسلامی عامل شکست دشمن

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۱۹

می‌طلبید که در تخصیص سبد کالا که فی‌نفسه کار خوبی بود در کیفیت و و کمیت و هم در روش توزیع آن با دقت و عدالت بیشتری عمل شود تا همه اقشار کم‌درآمد از جمله کارگران کشاورزان و زنان سرپرست خانوار و… مورد توجه قرار می‌گرفتند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن و مجلس گفت: بی‌تردید پیروی از الگوی علمی برآمده از درون و فرهنگ انقلابی‌اسلامی عامل شکست و عقب‌نشینی دشمن در جنگ اقتصادی خواهد بود

به گزارش ایلنا، الیاس طاهری در نشست علنی امروز مجلس در نطق میان دستور گفت: ملتی که بر تمامی گزینه های روی میز تنها لبخند می زند و با حضور گسترده خود در تمامی صحنه های حماسه ای بزرگ خلق می‌کند زندگی شیرینی داشته باشند.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی‌تردید پیروی از الگوی علمی برآمده از درون و فرهنگ انقلابی‌اسلامی عامل شکست و عقب‌نشینی دشمن در جنگ اقتصادی خواهد بود. لازم است با تلاش در عدم وابستگی به نفت و توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تقویت پول ملی کنترل تورم بازگرداندن آرامش به محیط کسب و کار و نگاه به درون و توجه به داشته‌های خود پیشرفت در این مسیر را تصریح کرده و تلاش شود تا آموزه‌های اجرایی اقتصاد مقاومتی شکوفا شود.

دبیر کمیسیون صنایع مجلس اضافه کرد: در برطرف کردن موانع داخلی و خارجی نباید فریفته لبخند دشمن شد چراکه دستاوردهای انرژی هسته‌ای آسان به دست نیامده و اگر خون شهیدان این عرصه نبود قطعا شرایط سرافرازانه امروز را نداشتیم. می‌طلبد که از این رهاورد به صورت انقلابی دفاع کرد و این داشته‌های عمیق را پاسداشت.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: ضمن خسته نباشید به تیم مذاکره‌کنندگان هسته‌ای کشورمان از آنان درخواست می‌کنم که در مذاکرات آتی که با قدرتی که برآیند ملت بزرگ ایران و رهنمودهای رهبر عزیز و خون شهیدان است حاضر شوند و قطعا تضمین چرخه غنی‌سازی به منظور تامین سوخت نیروگاه‌ها جهت تامین نیازهای صلح‌آمیز داخلی کمترین انتظار از تیم مذاکره‌کننده و رزمندگان جبهه دیپلماسی است.

طاهری افزود: می‌طلبید که در تخصیص سبد کالا که فی‌نفسه کار خوبی بود در کیفیت و و کمیت و هم در روش توزیع آن با دقت و عدالت بیشتری عمل شود تا همه اقشار کم‌درآمد از جمله کارگران کشاورزان و زنان سرپرست خانوار و… مورد توجه قرار می‌گرفتند.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در دولت می‌خواهم که در ایجاد فضای مطلوب مجازی کشور و جلوگیری از اشاعه فرهنگ ضددینی و اخلاقی در فضای مجازی نهایت تلاش را به عمل آورد و در خصوص حفظ شأن مادی و معنوی فرهنگی و نیز ایجاد اشتغال جدیت به خرج دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز