خبرگزاری کار ایران

از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد؛

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۱۹

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیئت‌ رئیسه مجلس قرائت شد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیئت‌ رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش ایلنا، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز چهارشنبه از سوی هیئت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

- بنایی، سبحانی‌نیا، جلیلی، پورابراهیمی، حاجی‌دلیگانی، تاجگردون، عزیزی، زمانیان، دهکردی، شکری، نوباوه، کولیوند، اکبریان، مظفری، توکلی، حسینی، پیرمؤذن، ثروتی، علیپور، صامری، حسین‌زاده، فتاحی، آصفری، اسدی، سعدون‌زاده، کائیدی، شریعتی، مفتح و حسن‌نژاد به رئیس جمهور در خصوص دستور در تسریع پرداختی صندوق توسعه ملی به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولید تذکر دادند.

- کیایی‌نژاد نماینده ساوجبلاغ به وزیر راه و شهرسازی در خصوص رسیدگی به وضعیت نابسامان جاده سعیدیه در شهرستان ساوجبلاغ تذکر داد.

- رضایی نماینده جهرم به وزرای جهاد کشاورزی و نفت در خصوص عدم تأمین گازوئیل برای سوخت مرغداری‌های جهرم تذکر داد.

- کارخانه نماینده همدان به وزیر امور خارجه در خصوص ایجاد فضای کدر و غیرشفاف در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در ملاقات نمایندگان اتحادیه اروپا با محکومان فتنه که در شأن نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران نیست و عدم پاسخگویی این وزارتخانه، به وزیر نیرو در خصوص عدم تحقق تغییر سیستم خنک کننده نیروگاه هزار مگاواتی شهید مفتح از تر به خشک که در سال ۹۲ به اتمام رسیده و ضرورت اقدام جدی در این زمینه و به وزیر علوم در خصوص پذیرش بی‌رویه و بدون توجه به امکانات لازم در دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه در دانشگاه‌های غیردولتی که از یک سو سبب افزایش سقف بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و از سوی دیگر سبب افت تحصیلی دانشگاه‌ها شده، تذکر داد.

- بهمنی نماینده سراب به وزیر نیرو در خصوص لزوم تسریع در آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب مناسب به شهرستان سراب، به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم تسریع پاداش و حق‌الزحمه بازنشستگان آموزش و پرورش و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم ساخت و تأسیس ساختمان دیالیز بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سراب تذکر داد.

- سجادی نماینده نریمان و سرخس به وزیر راه و شهرسازی در خصوص بی‌توجهی‌های متعدد مدیران عامل راه‌آهن به وضعیت کارمندان خطوط راه‌آهن واگذاری شده به بخش خصوصی تذکر دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز