خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری:

باید در اجرایی شدن تدابیر مقام معظم رهبری تلاش کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۹۱۴

امیدواریم با همان شعار «راه ما راه حسین(ع) است»، سال جدید را آغاز کنیم. / اگر امروز فرمانده معظم کل قوا می‌فرمایند: «نیروی دریایی یک نیروی نظامی، سیاسی، علمی وبین المللی است» نشان از تلاش صورت گرفته همه کارکنان این نیرو در ستاد، مناطق و پایگاه ها است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما باید درسال جدید در اجرایی شدن تدابیر مقام معظم رهبری تلاش و همت بیشتری داشته باشیم.
به گزارش ایلنا، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این نیرودر ستاد این نیرو با توجه به پایان سال ۹۲ و پیش رو داشتن سال جدید، گفت: امیدواریم با همان شعار «راه ما راه حسین(ع) است»، سال جدید را آغاز کنیم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه نیروی دریایی در کشور، اظهار داشت: نیروی دریایی افتخار دارد که در سال ۹۲ با وجود بعضی از مشکلات، اقدامات بسیار مهمی را انجام داده و در راستای چشم انداز ۱۴۰۴ قدم های موثر و عملی برداشته است.

سیاری ادامه داد: اگر امروز فرمانده معظم کل قوا می‌فرمایند: «نیروی دریایی یک نیروی نظامی، سیاسی، علمی وبین المللی است» نشان از تلاش صورت گرفته همه کارکنان این نیرو در ستاد، مناطق و پایگاه ها است.

وی با بیان اینکه جملات مقام معظم رهبری بسیار گوهربار و مهم است، تاکید کرد: ما باید درسال جدید در اجرایی شدن تدابیر مقام معظم رهبری تلاش و همت بیشتری داشته باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی، گفت: ما نیروهای مسلح باید همیشه آمادگی خود را حفظ کنیم و تفکر ما در همه حال به فرموده مقام معظم رهبری «شب حمله ای فکر کردن» باشد.

وی افزود: این جو حاکم بر کشور که ایام تعطیل است در شما تاثیر نداشته باشد. ما امنیت برقرار می کنیم تا ملت ایران در آسایش باشند و در هر مقطع زمانی و موقعیتی این را باید حفظ کنیم.

در پایان این مراسم از کارکنان پایور و وظیفه نمونه سال ۹۲ ستاد نیروی دریایی ارتش تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز