خبرگزاری کار ایران

نیروی هوایی مالزی ردیابی هواپیمای مفقود شده در تنگه مالاکا را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۸۴۹

پیش از این رسانه‌های محلی مالزی به نقل از فرمانده نیروی هوایی این کشور گزارش داده بودند که شواهد راداری نشان می‌دهد هواپیمای ناپدیدشده خطوط هوایی مالزی تغییر مسیر داده و به تنگه مالاکا، صد‌ها کیلومتر دور‌تر از آخرین محل تماسش با فرودگاه رسیده است.

نیروی هوایی مالزی با انتشار بیانیه‌ای، گزارش برخی رسانه‌ها مبنی بر این‌که ارتش این کشور هواپیمای مفقود شده خطوط هوایی مالزی را در تنگه «مالاکا» ردیابی کرده است، تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، پیش از این رسانه‌های محلی مالزی به نقل از فرمانده نیروی هوایی این کشور گزارش داده بودند که شواهد راداری نشان می‌دهد هواپیمای ناپدیدشده خطوط هوایی مالزی تغییر مسیر داده و به تنگه مالاکا، صد‌ها کیلومتر دور‌تر از آخرین محل تماسش با فرودگاه رسیده است.

فرمانده نیروی هوایی مالزی در بیانیه‌ای خود اعلام کرده ممکن است هواپیمای مفقود شده مسیر خود را تغییر داده باشد.

بر اساس این گزارش، بویینگ ۷۷۷ خطوط هوایی مالزی شنبه گذشته با ۲۳۹ سرنشین آخرین بار برفراز شهر ساحلی «کوتابارو» در شمال شرقی این کشور با برج مراقبت تماس گرفته است.

پنج روز پس از ناپدید شدن هواپیمای مفقود شده خطوط مالزی، جست‌وجو برای یافتن آن همچنان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز