خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی به ایلنا خبر داد:

صدور بیانیه کمیسیون امنیت ملی در خصوص دیدار اشتون با فعالان سیاسی

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۸۰۴

این کمیته ویژه برای بررسی چرایی و چگونگی ملاقات تشکیل شده تا موضوع را حقیقت‌یابی کند که آیا ملاقات مذکور برنامه‌ریزی شده بوده یا افراد و دستگاه‌هایی در این موضوع کوتاهی کرده‌اند / من و آقای جوکار به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی ضمن محکومیت دیدار خانم کا‌ترین اشتون با چندی از فعالان سیاسی نیز هستند، بیانیه‌ای در این زمینه صادر گردید.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر در خصوص جلسه بعد از ظهر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: در این جلسه، شاهد عکس‌العمل تند و شدید اعضای کمیسیون به اقدام خارج از عرف دیپلماتیک خانم اشتون مبنی بر ملاقات با برخی فعالان سیاسی بودیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به تشکیل یک کمیسیون ویژه برای پیگیری دیدار اشتون با فعالان سیاسی خاطرنشان کرد: این کمیته ویژه برای بررسی چرایی و چگونگی ملاقات تشکیل شده تا موضوع را حقیقت‌یابی کند که آیا ملاقات مذکور برنامه‌ریزی شده بوده یا افراد و دستگاه‌هایی در این موضوع کوتاهی کرده‌اند.

نماینده مردم ورامین ادامه داد: من و آقای جوکار به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز