خبرگزاری کار ایران

سرگئی لاوروف:

مسکو از پیشنهاد واشنگتن در ارتباط با اوکراین راضی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۵۷۴

پیشنهاد شرکای آمریکایی ما در ارتباط با مساله اوکراین، روسیه را راضی نمی‌کند چرا که راهکار ارائه شده به اختلاف بین مسکو و کی‌یف اشاره‌ای نمی‌کند.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری این کشور گفت که مسکو از پیشنهاد واشنگتن برای برون‌رفت اوکراین از بحران فعلی رضایت ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایتارتاس، لاوروف گفت که پیشنهاد شرکای آمریکایی ما در ارتباط با مساله اوکراین، روسیه را راضی نمی‌کند چرا که راهکار ارائه شده به اختلاف بین مسکو و کی‌یف اشاره‌ای نمی‌کند.

وی افزود که شورای امنیت روسیه پیشنهادهای خود در ارتباط با اوکراین را برای شرکای آمریکایی آماده کرده است؛ این پیشنهاد روی این مساله تاکید دارد که وضعیت در چارچوب قوانین بین‌المللی و با توجه به خواست همه اوکراینی‌ها و با توجه به بحران عمیق در کشور حل و فصل شود.

لاوروف افزود که ما از «جان کری» وزیر خارجه آمریکا برای سفر به روسیه با هدف رایزنی درباره تحولات اوکراین دعوت کردیم اما کری گفت که این سفر را برای مدتی به تعویق می‌اندازد.

وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که محور اصلی راهکار ارائه شده توسط مسکو، تامین منافع تمامی شهروندان اوکراینی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز