خبرگزاری کار ایران

السیسی فردا استعفا می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۲۷۱

السیسی فردا سخنرانی مهمی را ایراد می‌کند و طی این سخنرانی استعفای خود از سمت وزارت دفاع را اعلام می‌کند.

یک منبع آگاه مصری اعلام کرد که «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع مصر فردا - سه‌شنبه - از سمت خود استعفا می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه المصری الیوم، این منبع آگاه گفت که السیسی فردا سخنرانی مهمی را ایراد می‌کند و طی این سخنرانی استعفای خود از سمت وزارت دفاع را اعلام می‌کند.

این منبع تاکید کرد که وزیر دفاع مصر در سخنرانی خود به خواست مردم برای کاندیداتوری‌ در انتخابات ریاست‌جمهوری پاسخ مثبت می‌دهد.

وی افزود که السیسی با لباس نظامی خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری کاندید نمی‌‌کند بلکه با لباس غیرنظامی کاندیدای انتخابات می‌شود.

این منبع آگاه مصری در ادامه گفت که وزیر دفاع مصر چهارشنبه استعفای خود را طی نشست دولت به نخست‌وزیری «ابراهیم محلب» به طور رسمی ارائه می‌کند و این استعفا تقدیم رئیس‌جمهوری می‌شود.

در همین حال، انتظار می‌رود امروز یا حداکثر فردا نشست شورای عالی نیروهای مسلح به ریاست السیسی برگزار شود و وی در این نشست جانشین خود را برای وزارت دفاع اعلام کند.

بنا بر این گزارش، بر اساس قانون اساسی مصر استعفای وزرای دولت باید در ابتدا به نخست‌وزیر تقدیم می‌کند و پس از آن نخست‌وزیر آن را به رئیس جمهوری ارائه می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز