خبرگزاری کار ایران

رییس‌جمهور در همایش روز بزگداشت شهدا: / ۳ /

امروز باید منافع انقلاب را بر منافع شخصی ترجیح دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۲۶۷

شرایط دولت آسان نیست اما ما در این شش ماه در حد توان خود قدم‌هایی را برداشتیم و البته این وظیفه ماست و امیدواریم در آینده قدم‌های بلندتری را برداریم. / اگر می‌خواهیم دل رهبر ما شاد شود و از همه بالاتر رضای خداوند را داشته باشیم، باید ایثار و فداکاری کنیم و از منافع خود برای آرمان‌های بزرگ بگذریم و در خط مقدم این ایثار شما خانواده‌های عزیز و بزرگوار شهدا و ایثارگران هستید.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: امروز نیاز داریم که منافع انقلاب را بر منافع شخصی ترجیح دهیم و اگر روزی دشمن فکر می‌کرد که ایران ضعیف شده است و با حمله می‌تواند نظام را از بین ببرد امروز برای آنها روشن است که قوی‌ترین کشور در منطقه جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن روحانی در ادامه سخنان خود در همایش ملی روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: تمام مردم در برابر خانواده‌های ایثارگران ادای احترام می‌کنند و این نشان از بزرگی مردم ما دارد.

وی با تاکید بر اینکه ایثار یعنی از منافع خود برای ارزش‌ها و آرمان‌ها عبور کردن، ‌گفت: در دوران جنگ، ملت ما با همه مظلومیت دفاع کرد، هر‌چند تعدادی عملیات تهاجمی داشتیم، اما عملیات‌های بزرگ و سرنوشت‌ساز ما بعد از سال اول جنگ شروع شد که از جمله آن شکست حصر آبادان و فتح‌المبین بود.

روحانی با تاکید بر اینکه امروز برای غلبه بر مشکلات و گذر از پیچ‌وخم‌ها نیاز به روحیه ایثار داریم، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم دل رهبر ما شاد شود و از همه بالاتر رضای خداوند را داشته باشیم، باید ایثار و فداکاری کنیم و از منافع خود برای آرمان‌های بزرگ بگذریم و در خط مقدم این ایثار شما خانواده‌های عزیز و بزرگوار شهدا و ایثارگران هستید.

رئیس‌جمهور ادامه داد: نتیجه پیروزی ما در جنگ، قدرت ایثار و مقاومت ما بود و امروز هم اگر بدخواهان ما ببینند ما منسجم و یک پارچه هستیم عقب‌نشینی می‌کنند، چراکه در جنگ این سلاح نیست که پیروز می‌شد و بلکه انسان‌ها هستند و در واقع جنگ تقابل سلاح‌ها نیست، بلکه تقابل اراده‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیاز داریم که منافع انقلاب را بر منافع شخصی ترجیح دهیم و اگر روزی دشمن فکر می‌کرد که ایران ضعیف شده است و با حمله می‌تواند نظام را از بین ببرد، امروز برای آنها روشن است که قوی‌ترین کشور در منطقه جمهوری اسلامی ایران است و دنیا می‌داند که بدون اراده ایران صلح و ثبات در منطقه استقرار پیدا نخواهد کرد و این مسئله به خاطر شهدا و خانواده‌های آنان است.

رئیس دولت یازدهم با تاکید بر اینکه دولت وظیفه خود می‌داند نسبت به خانواده‌های ایثارگر هر آنچه در توان دارد انجام وظیفه کند، افزود: شرایط دولت آسان نیست، اما ما در این شش ماه در حد توان خود قدم‌هایی را برداشتیم و البته این وظیفه ماست و امیدواریم در آینده قدم‌های بلندتری را برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز