خبرگزاری کار ایران

ابوترابی فرد:

امکان حمله نظامی علیه ایران به هیچ وجه وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۸۱۶

آنها نمی توانند حتی برآوردی از هزینه های حمله به ایران را داشته باشند و این نشان می دهد که آنها در زمینه های دیگر به برنامه ریزی برای مبارزه با ایران می پردازند.

نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی امکان حمله نظامی به ایران را غیرممکن دانست و گفت: برای اینکه دشمن نمی تواند هزینه های حمله به ایران را برآورد کند از برنامه های دیگر برای مبارزه با کشور استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی فرد در نشست مشترک مسئولین کمیته های پدافند غیر عامل دستگاه های اجرایی، وزارت خانه ها، سازمانها و استانداری های دولت تدبیر و امید کاهش آسیب پذیری، ایجاد بازدارندگی، مدیریت بحران و تدوام کار در همه مسائل را تکلیف مسئولان دانست و گفت: نگاه ما به پدافند غیر عامل نگاه سخت افزاری است نه نرم افزاری. حال اینکه جان پدافند غیر عامل اندیشه و تفکر است و به یک برنامه آموزشی نیاز است که باز تعریف شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم های صورت گرفته علیه ایران اظهار کرد: هیچگونه اقدامی در جهت پیش بینی مقابله با تحریم ها صورت نگرفته و در زمان اوج تحریم ها ذخایر ارزی ما به حداقل خود رسیده بود و شاهد بودیم که پدافند غیرعامل در زمینه مقابله با تحریم ها هیچ نقشی نداشت.

ابوترابی فرد با بیان اینکه امکان حمله نظامی علیه ایران به هیچ وجه وجود ندارد، خاطر نشان کرد: آنها نمی توانند حتی برآوردی از هزینه های حمله به ایران را داشته باشند و این نشان می دهد که آنها در زمینه های دیگر به برنامه ریزی برای مبارزه با ایران می پردازند.

وی در تبیین وظایف سازمان پدافند غیر عامل گفت: کار پدافند غیر عامل امروز باید این باشد که چگونه اقتصاد ما را از حالت آسیب پذیر خارج کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز