خبرگزاری کار ایران

آیت الله مهدوی کنی:

اعضای مجلس خبرگان طی ۲ روز تذکرات لازم را به مسئولان کشور ارائه دادند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۲۷۸

مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان این مجلس برای پیگیری به مسئولان ارائه و فردا در حضور رهبری نیز جمع بندی نهایی این اجلاس را ارائه خواهیم کرد.

آیت الله مهدوی کنی از حضور اعضای مجلس خبرگان رهبری جهت حضور در پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری تشکر و ابراز امیدواری کرد که نتایج این اجلاس منشا خیر برای کشور و نظام باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله مهدوی کنی در اختتامیه پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعالانه اعضای این مجلس گفت: امیداورم این اجلاس برای پیشبرد اهداف انقلاب مفید و موثر باشد.

وی در خصوص این اجلاس اظهار داشت: طی این دو روز مسائل مختلف داخلی و بین المللی مورد بحثو بررسی قرار گرفت و اعضای مجلس خبرگان نیز تذکرات لازم را به مسئولان کشور ارائه دادند.

رییس مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه اعضای مجلس خبرگان نقدهای خود را با کمال دلسوزی و احترام در خصوص مسائل داخلی و بین المللی مطرح کردند، خاطرنشان کرد: مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان این مجلس برای پیگیری به مسئولان ارائه و فردا در حضور رهبری نیز جمع بندی نهایی این اجلاس را ارائه خواهیم کرد.

مهدوی کنی افزود: همانطور که رهبری گفته اند باید اعضای خبرگان رهبری سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را به صورت قطعنامه برای مسئولان بیان کنند و مسئولان نیز ضمن پیگیری، ‌ به سوالات پاسخ دهند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با حسن نظری که آقایان دارند کلیه نظرات را به حضور همه مقامات برسانند و جواب بگیرند.

رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما هرچه داریم از امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: این انقلاب اسلامی است که با یادی از امام(ره) می درخشد بنابراین ما خودمان را مدیون ایشان، شهدا و ایثارگرانی که در سنگرهای مختلف و در دوران‌ گوناگون به این نظام خدمت کرده اند می دانیم و یاد آنان را گرامی را می داریم.

آیت الله مهدوی کنی ضمن تشکر از مدعوینی که دیروز و امروز در اجلاس پانزدهم خبرگان حضور داشتند، ابراز امیدواری کرد که مطالب مطرح شده منشا خیر باشد و گفت: ان شاءالله فردا هم برای تجدید بیعت با امام(ره) در حرم مطهر حاضر خواهیم شد چراکه این حضور نشان می دهد ما راه امام را فراموش نکرده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز