خبرگزاری کار ایران

هفته آینده؛

استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیات رییسه مجلس ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۹۱۹

با فضایی که بر مجلس حاکم است؛ کار وزیر آموزش و پرورش دشوار خواهد بود. به دلیل عدم تعامل و عدم پیگیری مطالبات معلمان و فرهنگیان و… کلیت مجلس از عملکرد ایشان راضی نیست.

‌عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تحویل استیضاح آقای فانی ظاهرا قطعی شده و اگر این استیضاح به صحن بیاید کار ایشان برای گرفتن رای اعتماد از نمایندگان سخت است.

فرهای بشیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص موضوع استیضاح وزیر آموزش و پروزش اظهار داشت: ایشان برای رفع ابهامات به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیامده‌اند. ظاهرا تحویل استیضاح ایشان قطعی شده است و با ۴۱ امضا روز یکشنبه به هیات رییسه ارائه خواهد شد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس ادامه داد: متاسفانه تعامل ایشان با مجلس در این زمینه خوب نبوده است. اگر استیضاح ایشان به صحن بیاید احتمالا رای اعتماد نمایندگان را کسب نخواهد کرد.

وی در پایان گفت: با فضایی که بر مجلس حاکم است؛ کار وزیر آموزش و پرورش دشوار خواهد بود. به دلیل عدم تعامل و عدم پیگیری مطالبات معلمان و فرهنگیان و… کلیت مجلس از عملکرد ایشان راضی نیست.

این خبرها در حالی است که برخی رسانه‌ها از ۸۱ امضا برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش خبر دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز