خبرگزاری کار ایران

قنبری در گفت‌و‌گو با ایلنا:

هدف تندروها انتقام از مردم برای انتخاب روحانی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۸۰۶

تندورها در برابر اراده ملت ایستاده‌اند و خواهند ایستاد؛ چرا که می‌خواهند بگویند چیزی عوض نشده و کشور هنور بر‌‌ همان مدار می‌چرخد.

یک نماینده پیشین مجلس گفت: هدف برخی از آن‌ها که مواضع خود را انتقاد می‌نامند، بیشتر تخریب و انتقام گیری است.

داریوش قنبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ایراد اتهام عدم نقدپذیری به دولت یازدهم اظهار داشت: دولتی که عقلانیت را بر رفتار خود حاکم کرده است انتقاد پذیر هم هست. اما برخی از انتقاداتی که از دولت می‌شود و بیشتر از سوی طیف افراطی منتقد دولت ابراز می‌گردد در جهت تخریب عمل می‌کنند نه انتقاد.

وی افزود: اینان حتی آن قدر عجله داشتند و ناپختگی به خرج دادند که وقتی روحانی به تازگی انتخاب شده بود و هنوز هیات دولت خود را تشکیل نداده بود در مراحل اولیه انتقادات به قول خودشان و در واقع تخریب را آعاز کردند. این روند همچنان نیز ادامه داد. طنز قضیه اینجاست که تخریب گرانی در مجلس هستند و سخن از استیضاح و سوال از وزیر می‌گویند که در طول هشت سال صدارت آقای احمدی‌نژاد در کارنامه‌شان موردی از سوال از وزیری ثبت نشده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: با این وضع معلوم است که این انتقادات با چه هدفی ابراز می‌شود. اگر اینان مدافع حقوق مردم بودند در طول هشت سالی که این همه ظلم بر مردم رفت و این همه مشکلات برای کشور ایجاد شد باید اظهار نظر می‌کردند. در زمانی که کشور در عرصه‌های مدیریتی و سیاست خارجی آن همه هزینه می‌پرداخت اینان کجا بودند و چرا صدایی از آن‌ها شنیده نمی‌شد؟ ناگهان یادشان افتاده که باید از منافع ملی دفاع کنند؟

قنبری افزود: اگر اینان به راستی مدافع منافع مردم هستند، چرا در برابر اقداماتی در دولت ایستادگی می‌کنند که در راستای استیفای حقوق مردم است؟ چرا وقتی می‌خواهند در راستای خواست مردم مثلا سیستم مدیریتی کشور را اصلاح کنند این همه اعتراض می‌شود؟ همین امر نشان می‌دهد که هدف این طیف افراطی نه انتقاد بلکه انتقام گیری است.

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: اینان می‌خواهند از مردم انتقام بگیرند که چرا به روحانی رای داده‌اند؟ می‌خواهند در مقابل خواست مردم دهن کجی کنند. پیام ۲۴ خرداد را نشنیده‌اند و نمی‌خواهند بشنوند.

وی در پایان گفت: اینان در برابر اراده ملت ایستاده‌اند و خواهند ایستاد. چرا که می‌خواهند بگویند چیزی عوض نشده و کشور هنور بر‌‌ همان مدار می‌چرخد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز