خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های افتتاحیه پانزدهمین اجلاس رسمی خبرگان؛

از حضور حسین فریدون تا انتقاد از رسانه ملی

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۷۳۱

پس از ورود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مجلس خبرگان اکثر اعضای مجلس خبرگان به احترام ایشان ایستادند. / آیت‌الله احمد جنتی و آیت‌الله محمد تقی مصبح یزدی در کنار یکدیگر نشستند. / رئیس مجلس خبرگان رهبری از رسانه‌ها و بالاخص رسانه ملی درخواست کرد تا شعاری با اقتصاد مقاومتی برخورد نکنند.

پانزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آغاز پانزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری همراه با حواشی بوده است که در پی می‌آید:

- یکی از نکات جالب که مورد توجه خبرنگاران و بالاخص عکاسان و تصویر برداران قرار گرفت، حضور حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس جمهور در افتتاحیه مجلس خبرگان بود.

- آیت‌الله احمد جنتی و آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی در کنار یکدیگر نشستند.

- پس از ورود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مجلس خبرگان اکثر اعضای مجلس خبرگان به احترام وی ایستادند.

- حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در پانزدهمین اجلاس رسمی دور چهارم مجلس خبرگان رهبری حضور یافت. این دومین حضور روحانی در قامت رییس‌جمهور در اجلاس خبرگان رهبری بود.

- آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد اقتصاد مقاومتی با شعار و برگزاری همایش‌ها و سخنرانی‌ها بدست نمی‌آید.

- رئیس مجلس خبرگان رهبری از رسانه‌ها و بالاخص رسانه ملی درخواست کرد تا شعاری با اقتصاد مقاومتی برخورد نکنند.

- آیت‌الله مهدوی کنی با اشاره به مصرف بالای انرژی در کشورمان از مردم درخواست کرد که با قناعت و همکاری و همیاری به دولت کمک کنند.

- رئیس مجلس خبرگان در بخشی از صحبت‌هایش به خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسجانی اشاره کرد که در بخش از این خاطرات آمده است که هاشمی رفسجانی در بعضی شب‌ها نان و پنیر می‌خورده است و از مسئولان کشور درخواست کرد که ساده‌زیستی را سرلوحه کار خویش قرار بدهند.

- از جمله چهره‌های شاخص حاضر در پانزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی، آیت‌الله علم‌الهدی، آیت‌الله حسینی بوشهری، آیت‌الله امامی کاشانی، آیت‌الله حائری شیرازی، آیت‌الله مقتدایی، آیت‌الله کعبی و آیت‌الله آملی لاریجانی بودند.

- همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی که در حال حاضر وزیر اطلاعات دولت یازدهم است و عضویت مجلس خبرگان رهبری را نیز بر عهده دارد، در این جلسه حضور پیدا کرد.

- از جمله چهره‌های شاخص که در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری غایب بودند، می‌توان به آیت‌الله خزعلی و حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحیان اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز