خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

تندروی‌های طیف رادیکال مجلس به ضرر‌ آنها تمام خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۵۲۹

در طول دوران جمهوری اسلامی این میزان از تذکر و سئوال در ماه‌ها ی اول روی کار آمدن دولت بی‌سابقه بوده به همین دلیل این شائبه بوجود می‌آید که این دست از نمایندگان یک رویکرد سیاسی و جناحی را در انتقادات خود در پیش گرفته‌اند.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تندروی در سئوال و تذکر به دولت را رویه غالب مجلس ندانست و خاطر‌نشان کرد: این تندروی‌های طیف رادیکال مجلس در ‌‌نهایت به ضرر خود آن‌ها تمام خواهد شد و دولت باید با بردباری و متانت همچنان به کار خود ادامه دهد.

احمد حکیمی‌پور د ر گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تقابل بین دولت و بخشی از نمایندگان مجلس، اظهار داشت: سئوال و تذکر از مسئولین جزء حقوق قانونی نمایندگان است و هیچکس با این مسئله مشکلی ندارد و مسئولین هم از این موضوع استقبال می‌کنند اما آنچه که ما در این دولت با آن مواجه هستیم این است که سئوال و تذکر برخی از نمایندگان مجلس حالت غیرعادی و تقابلی به خود گرفته است.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درخصوص تعامل میان دولت و مجلس و دعوت آنان به سعه صدر گفت: یک زمان قابل توجه و منطقی لازم است، برای اینکه بتوان عملکرد یک مجموعه رامورد نقد قرارداد، این درحالی است که دولت آقای روحانی تازه کار خود را شروع کرده وهنوز مدت زمان زیادی از روی کار آمدن دولت نگذشته است که مجلس دولت را اینگونه زیر فشار و تذکر وانتقاد قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: در طول دوران جمهوری اسلامی این میزان از تذکر و سئوال در ماه‌ها ی اول روی کار آمدن دولت بی‌سابقه بوده به همین دلیل این شائبه بوجود می‌آید که این دست از نمایندگان یک رویکرد سیاسی و جناحی را در انتقادات خود در پیش گرفته‌اند.

حکیمی‌پور با بیان اینکه مردم انتخاب خود را کرده‌اند و مقام معظم رهبری هم از دولت حمایت می‌کنند، تاکید کرد: مجلس باید در راستای حمایت از دولت مسیر خدمت گذاری برای مردم و کشور را هموار کند نه اینکه با سئوال و تذکرهای نابجا دولت را از برنامه‌های خود بازدارند.

وی همچنین تندروی در سئوال و تذکر به دولت را رویه غالب مجلس ندانست و خاطر نشان کرد: این تندروی‌های طیف رادیکال مجلس در ‌‌نهایت به ضرر خود آن‌ها تمام خواهد شد ودولت باید با بردباری و متانت همچنان به کار خود ادامه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز