خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس، وزرا و نمایندگان جریان آزاد ملی لبنان با رکن‌آبادی

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۷۴۱

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در این ملاقات به تشریح روند مذاکرات هسته‌ای کشورمان با مجموعه کشورهای ۱ + ۵ و آخرین وضعیت تحولات منطقه به ویژه سوریه و مصر پرداخت.

رئیس، وزرا و نمایندگان جریان آزاد ملی لبنان با سفیر ایران در این کشور دیدار کردند.

به گزارش ایلنا‏، میشل عون، رئیس جریان آزاد ملی لبنان به همراه جبران باسیل وزیر خارجه، الیاس بوصعب وزیر پرورش و آموزش عالی از جریان آزاد ملی و آرتور نظریان وزیر انرژی از حزب طاشناق همسو با جریان آزاد ملی، نبیل نقولا، حکمت دیب، عباس هاشم و آلان عون از فراکسیون اصلاح و تغییر مجلس نمایندگان لبنان وابسته به جریان آزاد ملی و ناجی گاریوس و فادی الاعور از فراکسیون پارلمانی وحدت جبل همسو با جریان آزاد ملی با حضور در اقامتگاه سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت در ضیافت شام اختصاصی غضنفر رکن‌آبادی سفیر ایران در لبنان شرکت کرد.

در این ملاقات در خصوص روابط دوجانبه، تحولات منطقه و لبنان و همچنین آخرین وضعیت تحولات سوریه گفت‌وگو شد.

غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در این ملاقات به تشریح روند مذاکرات هسته‌ای کشورمان با مجموعه کشورهای ۱ + ۵ و آخرین وضعیت تحولات منطقه به ویژه سوریه و مصر پرداخت.

سفیر جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر سیاست ثابت و همیشگی جمهوری اسلامی ایران در تعامل با جریان‌های مختلف سیاسی اظهارکرد: در رأس اولویت‌های ایران موضوع مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارد و ملاک تعامل و نزدیکی ما با جریان‌های مختلف سیاسی، میزان پایبندی و حمایت آن‌ها از مقاومت در برابر این رژیم غاصب بوده و در این راستا موضع جریان آزاد ملی در حمایت از مقاومت ضد صهیونیستی مورد تقدیر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

می‌شل عون، رئیس جریان آزاد ملی لبنان نیز شرایط کنونی منطقه را بسیار حساس دانست و با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: حفظ وحدت ملی رمز پیروزی‌های مستمر جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف است که همواره استمرار دارد.

در این ملاقات وزرا و نمایندگان مجلس نیز هریک به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص تحولات منطقه و لبنان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز