خبرگزاری کار ایران

فلاحی باباجان در تذکر شفاهی:

وضعیت آب شرب در اهر و هریس در حال بحرانی شدن است

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۱۲

نگذارید قشر ضعیف و مستضعف جامعه تحت فشار قرار گیرند / نمایندگان ملت شریف ایران با حساسیت تمام این مذاکرات را زیر نظر دارند و هرگز اجازه نخواهند داد که در حق و حقوقی که با خون شهیدان این مملکت به دست آمده است، اجحاف شود.

نماینده مردم اهر‌‌ و‌هریس خاطرنشان کرد: آب شرب در منطقه‌های اهر و هریس به بحران تبدیل می‌شود در حالی که آب شیرین ما به خزر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا فلاحی باباجان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: نمایندگان ملت شریف ایران با حساسیت تمام این مذاکرات را زیر نظر دارند و هرگز اجازه نخواهند داد که در حق و حقوقی که با خون شهیدان این مملکت به دست آمده است، اجحاف شود.

نماینده مردم اهر‌‌ و‌هریس همچنین ضمن اشاره به اجرای دور دوم هدفمندی یارانه‌ها در تذکری به دولت گفت: نگذارید قشر ضعیف و مستضعف جامعه تحت فشار قرار گیرند.

فلاحی باباجان همچنین در تذکری به وزیر نفت اظهار داشت: علت تعلل در گازرسانی به اهر و هریس چیست. آیا مدیرعامل استانی شما گزارش داده‌اند که مردم ۲۷ استان چگونه سرمای ۲۴ درجه استان را گذرانده اند؟

نماینده مردم اهر وهریس در تذکری دیگر به وزیر ورزش و جوانان افزود: ما در روستاهای آذربایجان کمترین امکانات ورزشی را نیر نداریم.

وی همچنین در تذکری به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: آب شرب در منطقه‌های اهر و هریس به بحران تبدیل می‌شود در حالی که آب شیرین ما به خزر می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز