خبرگزاری کار ایران

موسوی تبریزی در دوازدهمین سالروز تاسیس خبرگزاری ایلنا؛

رسانه‌های مستقل باید هزینه بپردازند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۶۳

ایلنا توانسته طوری اخبار را به مردم برساند که مردم خود انتخاب کنند و بهترین را برگیرند و این خدمت شایسته‌ای است که در قرآن مجید نیز بر آن تاکیده شده است.

دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با تبریک دوازدهمین سالروز تاسیس خبرگزاری ایلنا بر مشی اطلاع رسانی آگاه کننده و بی‌غرضانه تاکید کرد.

آیت الله سید حسین موسوی تبریزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره سالروز تاسیس این رسانه گفت: ایلنا رسانه‌ای است که در کشور ما طوری عمل کرده که تا به حال توانسته به حیات خود ادامه دهد و در عین حال به طور حرفه‌ای اطلاع‌رسانی کرده و تعادل را در اطلاع رسانی خود حفظ کرده است.

وی افزود: ایلنا توانسته طوری اخبار را به مردم برساند که مردم خود انتخاب کنند و بهترین را برگیرند و این خدمت شایسته‌ای است که در قرآن مجید نیز بر آن تاکیده شده است. قرآن می‌فرماید باید همه اقوال را شنید و در ‌‌نهایت نیکو‌ترین و بهترین را انتخاب کرد. این از صفات مومنین و عاقلان است.

وی با تاکید بر اینکه ایلنا تا به امروز قدم‌های خوبی برداشته و امیدواریم از این به بعد نیز این راه را ادامه دهد‌، اظهار داشت: امیدواریم این اطلاع رسانی آگاه کننده و بی‌غرضانه همچنان ادامه یابد.

موسوی تبریزی با بیان اینکه رسانه‌های مستقل در ایران حتی اگر تحت فشار هم نباشند چندان مورد حمایت قرار نمی‌گیرند، ادامه داد: مهم این است که کارگزاران رسانه‌هایی که قصد دارند مستقل بمانند بدانند که این راهی است که هزینه دارد، ولی این راه ارزش هزینه دادن دارد.

دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دموکراسی و مردمسالاری در کشور ما به نمو و رشد کافی نرسیده است. برای مردمسالاری لوازمی و هزینه‌هایی باید داد، که شما هم در این راه باید به نوبه خود به عنوان رسانه مستقل این هزینه‌ها را بپردازید هر چند امیدواریم روزی برسد که ما به دلیل اطلاع رسانی و شفاف سازی نیازمند پرداخت هزینه نباشیم.

موسوی تبریزی در پایان اظهار امیدواری کرد؛ مسئولان و دلسوزان کشور حمایت لازم را از رسانه‌های مستقل مانند ایلنا داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز